- 566 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bekleyiş :-,)
Bu aralar aslında çoğu zamanlarda hep mi yalnız olur insan, hep mi üzülür hep mi , acı çeker, seversen suç olur sevmezsen olay olur, ne zaman memnun olur insanlar neden hep oyunlar...
Anlamadığım o kadar çok şey var ki şu hayatta birinden başlasam diğerleri yoksun kalıyor bu hayatta en özel kıldığım sevmekti ama acaba çok mu gereksiz şu zamanlarda çevreme bakıyorum herkes hep bir oyun sahnesinde ya başrol oynuyorlar ya da oyun içinde figüranlar herkes her şeyi çok biliyor gibi, akıl paylaşan mı dersin, her şeyi çok bilenlerle mi her şey mevcut şu hayatta bazen gülüyorum olup bitene bazen de öyle çok kızıyorum ki öfkem şiddetli olur kimine göre :)))
Galiba hayatı fazla ciddiye alıyorum ama almasam da çok sıkıcı geliyor ne yapayım şimdi bir anlam yüklemeye çalışıyorum çok mu saçmalıyorum,,,
Rahat olmak yok benim sözlüğümde, rahat olanları hem kıskanırım inceden inceye hem de çok kızıyorum anlayacağınız işime göre davranıyorum sanırsam..
Bugün yine afalladım yine kayıplar dayım yine gözyaşı biriktirdim yüreğimde,
Yine hayal kırıklığı anlayacağınız yine gölgelerde kaldım....
Ne olacak umut var mı bir mucize olur mu bana özel çok fazla varsayımım yok...
Beklemelerdeyim her zaman ki gibi içimde hala her şey güzel olacak gibi
ne dersiniz? Bir umut var mı?? varsa söylemeyin sürpriz olsun bana olsun :-))
Harika Özbil ANGUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.