RTÜK
Merhabalar,
Televizyon programların da oynanan ve oynatılan dizi veya filmlerde gelişen kurgu senaryolarında devlet okullarında okuyan kız öğrencilerinin giyim, kuşam uliminatisi gözüme çarpmış bulunmakta ve beni rahatsız etmektedir. Diz üstüne kadar çekilen eteklerin, hocalarla konuşma tarzları, bir birleriyle iletişimi, sevgi saygı yoksunluğu, aile dramları, zengin fakir ikilemleri lise okuyan kız ve erkek öğrencilerini tahrik, özenti ve ilgi odağı olmuş bulunmaktadır. Ve bunu yetkililerin görmemesi beni üzüntü içerisinde şaşırtmaktadır. Bu yapılanlar usülüne uygunmuş gibi önümüze sunuluyor Ve bu sunulan gösterilerden yeni nesilden bir seyler beklemektesiniz, yeni jenerasyon size ayak uyduramıyor. Yeni nesili kötüleme girişimlerinde bulunuyorsunuz haklıymışsınız gibi. Bu yapılanları görmemeniz veya görüpte bir şeyler yapmamanız sizin uyuduğunuzun bir kanıtıdır.
Lisede okuyan kız kardeşimin var olduğunu göz önünde bulundurarak bunları size yazmış bulunmaktayım.
Dinimizi yaşama ve yaşattırma dileğiyle
Saygılar...
Serdar SEZİN
YORUMLAR
Ankara'da okumuştu kızlarım Liseyi.
Valla, oradaki öğretmen öğrenci ilişkilerini görseydiniz,
dizilerin ne kadar masum olduğunu anlardınız.
Anadolu'mun müstesna köşelerini ayrı tutuyorum.
WolturiS
Ama insanlara bunu iğnelemeleri beni bu yazıyı yazmama teşvik etti.