YORUMLAR
Evet, Kemnur, bir geldin pir geldin.
Kendini bir şey sanan sevgi arsızlarını öyle güzel anlatmışsın ki, sanki böyle bir aşk yaşadın, diyesim geldi inan.
Böyle bencil aşıklar, yalnızca kendilerine zarar vermekle kalsa iyi, tertemiz hislerle seven bir yüreği de aşka karşı kin ve nefretle doldurup, güven duygusunu sarsıp gidiyorlar biline!
Güne yakışan yazını içtenlikle tebrik ederim
selam ve saygımla
Aman efendim aman...Sizi çok zaman sonra görmek ne ne güzel Gerçi uzun zamandır ben de yoktum ortalıkta. İnanın dün size bir mesaj yazmayı düşünürken bu gün karşımda buldum hem de tesadüfen Bir ara rahatsızlığınız sırasında da rüyamda görmüş eşinize iletmiştim.
Benim çok değerli motivasyon hocam. Kalemlerin sihirbazı. Ayaklı kütüphane.
Gönülden sevgi ve selamlar. Kendinizi arattırmayın olur mu:))
Kemnur
Çok güzel bir öykü okudum.
Özellikle sizin kaleminizden olunca.
Çok uzun zaman geçti, yıl oldu galiba
ya siz yoktunuz sayfada ya da ben kaçırmışım
değerli yazılarınızı.
Elinize, yüreğinize sağlık değerli insan.
Güne yakıştı, çok hem de.
sevgiyle...
Kemnur
Aşk ölü’mlü bir sebeptir. Aşk ölmek için en büyük sebeptir. Gölgeler büyüdükçe, korkularım da büyüyor içimde. Karşımda mesnetsiz bir sekil de dik duran şu kibirli dağa bakın ! Sinsi ve bir o kadar da utanmaz ! Şapkasından dökülen suyun biriktiği kör kuyu. Doldu doldu ağzına kadar su. Şimdi o da kendi avını bekliyor. Güneş doğar doğmaz tüm canlılar, av ile avcıyı oynayacak. Hazır mısınız? Bir tutam aşk ve onu yeniden küllerinden doğuracak ölüm ! Aşk ,var gibi fakat görünmez, yâr gibi ama bilinmez, ölüm gibi ama kibir değene kadar hissedilmez. Yandım ! Aşk tanrının sözünün tenime değmesi gibi. Kim yandı, kim ? Aşk yakar, kibir aşkta büyür büyür ve kendini orada bitirir.
Hangi aşk başka bir aşkı kıskanır ? Olamaz... ! Aşk kendini kıskanmaya başlayınca bitiyormuş ! Olamaz...! Aşk en büyük kibir, kibir aşkın esiriymiş.diyorlar
Ortalık hafif sisli, gözlerim boş bir odada sanki. Burnuma gelen koku bana mest, cana mest
Mum yaktım
rezonans !
Mum yaktım
rezonans !
Mum yaktım
Huşu halim,lal lal !
Aşk Tanrının gölgesi. Ve aşk büyük bir kibir. Kibir büyüdükçe yakar....Yaktıkça daha fazla daha fazla. Tanrının gölgesin mi aşk? Aşk o gölgede kibir mi?
Mum odamı aydınlattı, mum yanarken, yanan sözler, mum yanarken ,yanan sözler. odamda büyük bir aydınlık ,içim de zifiri karanlık ? İçimde yandım, içimde kayboldum. Her köşe dönüşümde birine çarptım. Biri bana çarptı. Kıyamet bir sokak ötede, mumun sönmesini bekliyor. Bir cana huhh sesi veren sözler, benim içimde yanıyor. Ebedi bir kıyamet benim içimde kopuyor. Vur Ey Muhammet !
Düş diyorum, düş...Aslında ifade edebildiğim en büyük çare sen ! İçimi boşalttım. Geriye kalanlar, senden kalan, senli duygular.
Yine sen, yine sen !
Kör, körüm diyorum ! Düşe kalka diyorum yürüyorum !
Benim rüyalarımda kalan sen !
Ey Tanrım ! Seni seninle sevmek gibi desem ?
Biraz daha sen, biraz daha sen !
Uzun zamandır yoktunuz. Aşkla geldiniz. Hoş-geldiniz !
Saygılar,Sevgiler