ZAMAN
Bugün ilk defa güneşin batısını gördüm, hemde tüm görkemiyle karşımda koyu turuncu ve köprü
manzarasıyla. Çok uzak değildi, oldukça yakındı. O manzaraya daldım daldım daldım…
Hayat dediğin çok kısacık ve uzun bir zaman dilimi. Kısacık çünkü göz açıp kapayana kadar geçip gidiyor zaman.
Zaman insanların en büyük düşmanı. Kimi zaman uzun bir zaman dilimi içine neleri sığdırabildiğine bağlı, yani kısaca göreceli...
Zamanla savaşır insan farkında olmadan. Bilirim 24 saat daha olsa bir günde dediğim çok olmuştur...
Oysa 48 saat değil daha fazlada da olsa insan bir güne neler sığdırabildiğiyle alakalı zaman dilimi...
İnsanız işte hep fazlasını isteriz...
O 24 saate neler neler doldurabiliyor isteyince insan. İstek çok önemli bir faktör. "İSTEK" önce isteyeceksin.
İstek %50 başarıdır.Sonra biraz çaba sarf edeceksin al sana % 25 daha eder %75. Bu rakam birçok şeyi başarmada yeterlidir. Geri kalan %25 de şans dır.
Bu rakamlar hayatımdaki başarılarımın sırrı olmuştur. Başarısızlıklarımın sırrıda ne istediğini bilmemek derin bir uçurumda, boşlukda sonsuz bir derinliğe inmek...Sonu yok boşluğun...
Bir sesle daldığım noktadan kendime geldim. Anı yaşa! dedi O ses...
YORUMLAR
Zaman kavramı her insan için farklı anlamdadır. Bir amacı olan insan zamanı ona göre kullanır. Hasta ve ölümü bekleyen insan zamanı daha farklı biçimde kullanır. Bazı insanlar ani yaşamayı önemserken, bazıları ise geleceği düşünürek zamanı ona göre değerlendirir.
Çok anlamlı ve düşündürdü... Teşekkür ederim. Harika bir yazı... Tebrik ederim...