- 1267 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
aklımın çatırtılı tavanı
aylar var yazmadım.hep dua ettim.hep izledim.hep sustum.
ben şimdi aklımı şöyle bir önüme koydum,çok küçük olarak düşünüyorum.neden böyle bu ülke,neden bu kadar ayırıcı,ayrılıkcı,ırkçı,hep milliyetçi,hep ocu,hep bucu.
Diyarbakırlı Anneler...evet,aylardır sokaklarda gözyaşları içinde bir umut olsun evlat yolu gözleyen ve kendi kaderlerine terk edilip sahipsizliğe atılan o acılı anneler.
yalnız bırakılan,öteki olarak dudak bükülüp geçilen,göz uçları tuzlu su içmekten nasır bağlamış olan anneler.
nerdsiniz ey aydın topluluklar,nerdesiniz kürtaj için sokakları ayağa kaldıran hakçılar,bir bildirgede sokaklara dökülen savcılar,fikir özgürlüğü diye bayrak sallayan gazeteciler...
nerdesiniz elleri duada,akılları karmakarışık olan bir kışın bağrında,gönülleri tandır köşesinde inleyen ninnide,ağıtları harlı gurbet türkülerinde kavrulan anneler sızlarken nerdesiniz sizler...
anneler,annelerim,yürekleri yaralı,ruhları kelepçeli bir yaban ideolojinin pençesinde titreyen anavatan kadınları.Allah seninle,isizinle olsun hep,Rab sizleri asla yalnız bırakmasın inş,
sessizce kahır çizgilerinizi okşayan acılarınızı dermanlasın yüce Mevla. vefasız stk lar, vefasız kadın hakkı savunucuları,insafsız devlet aşığı piyonlar,ölü soyucu kimliksizler,timsah gözyaşları döken kadın istismarcılar,hangi hakla kalkıpta "biz bu ülkeyi seviyoruz"diye naralar atıyorsunuz, anlayamıyorum.
yazıklar olsun Diyarbakırı yalnız bırakan kafalara,yazıklar olsun bir kedi için dalga dalga sokağa dökülüpte Diyarbakırlı anneleri bir kere olsun dile getirmeyen kadın derneklerine,vakıflara,yazılı esip sözlü kükreyen basına.
ekranlarda tek bir kare olsun yer vermeyen haber merkezlerine yazıklar olsun. kınıyorum bu ayrımcılığı,kınıyorum dağdakinden bana ne diyerek yüzünü vatan kardeşine yüz ceviren politikacıyı,kınıyorum ülkesine çivi çakmak yerine çivilerini söken iki yüzlül pansiyon patronlarını...
kınıyorum kaşığında hesap,yastığında kitap,yattığında cennet hesabı tutan kapital baronları. uyan ey Türkiye,uyan yer yüzü cennet değil,yalnızca cehennemden bir sahne...
yazılacak yığınla şey var lakin...
MY