- 489 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kurallar.....uyumamak..
şiirleri asla hoş değidi.l.......
asla önder olamazlar.asla yağmurda ıslanamazlar..
şiirlere hoş değil dedim diye benim eleştiri bazında ki yorumlarımı siliyorlar.Her yerin kendine göre örfü adeti var bende saygılı ve hürmetkar olup uymalıyım..
Olsun...önemli değil.....
önemli olan siz mutlu olun yeter...
Ben bir şiire hoş değil dediğim zaman akan sular durur..Sizi bu edepten yoksun eden asıl içinizde ki beğeni dürtüsüdür.
Ben keyfi kimseye bu böyle şu şöyle asla demem.
Ben şiirlerinizin kalitesizliğini anlatmakla size en büyük iyiliği yapmıştım.
Siz bunu önemsememiş ve hakiki değerini vermemişsiniz..
bu şairliğe yazarlığa menfaat bulaştırmaktır..
bugün bazı beyinlerde alkış toplasada yarının dünyasında bir sinek kadar dahi algılanmayacaktır..
Siz gösteriş ve methiyelerle kurduğunuz çarkda asla mutlu mesut olamıyacağınız gibi etrafınızda tozan gönüllerede sadece zaman israfı ve yağdanlık sunacaksınız..
olsun.......önemli değil..bizim sözümüz geleceğin her saniyesinde aklınıza takılacak..
lakin siz o gemiyi kaçırmış olarak her manada zavallılık göstereceksiniz..
elbette ki bu kafa ve bu anlayışın doğru ve hayati nizama uyması zaman alacak.
Olsun...biz kimseye kin ve nefretle bakacak fonksiyondan uzağız.
Mısralarınız kendi hanenize yük ve kusur ve hata olarak dönecek..
olgunluk ve erdem ve medeniyyet asil ruhlarda kaynar..
boş laklaka ve boş sözlerin peşinden gidecek kimse kendi egosunu az bir müddet sığazlamak için yola düşer..Hangi çukurlar veya kuyular yutar bilinmez..
mutlaka sonuç hüsran acı ve ızdırap olacaktır..
sizler şimdi bu teknolojinin eriğinde tatlı ve eşsiz erikleri taşlayın durun..
bekleyin erik düşecek diye..Attığınız her taş göz çıkarmakda karar kılmasın diye dua edin bence..
benim yazdığım yorumlar beni asla incitmez..Çünkü ben kimsenin sözünü kendi yorumuma karıştırmam.
karıştırdıklarımda dünyada eşsiz ve muhteşem akıl ve ilim,matematik,fen kimya ürünü güvenilirliği asırları saracak üstün sözlerdir.
Buna ben çarşısından sana senden kilim almak denir.....saygılarımla...
Beyefendi anlayışlı olur,kemal olur..Ben yine bu sayfalarda bir ağabeyimizi eleştirmiştim..o üstün ahlakını gösterdi ve gönlümüzden böyle yazdık dedi ne yapalım dedi.erdemliğini ve gerçek şair kalitesini gösterdi..
İşte bu yürek olgunluğu gerek sözün manasında yorsun hayatı.şiirler bugün güzel olmayabilir bu hiç önemli değil..
Önemli olan hem kendimizi ve hemde bu sayfalarda ki temiz yürekleri aldatmamak.
vakti saati geldi mi her yüreğin taşkınlığı olur,hatası olur;Bu onun yüksek vasfının daha burçlara yükselmesine temel oluşturan tuğladır.
Ben her zaman ve her yerde rastgeldiğim her sayfada hataları mutlaka uyarırım..bu aslında kimseyi eleştirip kötülemek manası taşımamalı.
Akıl vermek anlamıda taşımamalı.bu benim haddime düşmez çünkü.
güzeli bulmak ve insanlığa bir dem hoş nefes bırakmak yolunda çer-çöp olabilecek noktaları ayıklamak amaç.
Bana hata olmadığını izah et ilminle,aklınla beyninle veya herşeyinle.Hoş görürüm..
Herkesin kendine göre doğruları varsa da asıl doğruyla uyuşmayabilir.
Hakiki sevda ve aşk yurdunda huzur ve saadet arıyorsak,mutluluk duyuyorsak ben şahsen kimseleri bozuk ve yalancı kelimelerle saplantılara maruz bırakamam..
kimseye birşey izah etmek zorunda değiliz hiçbirimiz.Sadece biripucu veriyoruz herkesin aklı ve medeniyeti var yorup,irdeleyecek kabiliyettedir.
yanlış yapan hırsızlık yapan,hata yapan kendi boğazına geçirir urganı.
ben doğru söylerim.......neden yani eski bir şarkıda geçmiyor muydu__aynı kadeh aynı mey..........sözü.Başkasının ilhamını başkasının ahengini döndürüp mısralarının arasına koyup pofpof almak alkış almak yakışır mı bir şaire?yakışmaz elbette..
Benim yorumum bu noktada asla yanılmaz...
gerçek edebiyat ve söz bilginleri bu şiirlerin içeriğini yorumladığında yine bize hak verecek ve sözümüzü doğrulayacaktır.
elbette ki bu şiirler beş para etmez ve asla hoş değil...Hangi ruhla ve beyinle bakarsanız bakın..Yeter ki aşkla bakın......
site görevlisine teşekkür ederim..Lakin böyle üstü kapalı sözlerle dahada bence bu şiir sayfalarının kıymeti kaybolabilir.
saygılarımla.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.