NUR ABLACIĞIMA
Yüreğin nasılsa karşına çıkan insanlar yüreğinin hediyesi olur sana sözünü çok duymuştum zamanında.Bu söz bana pek samimi gelmemişti aslında çoğu zaman.Taki onu tanıyana kadar,onu tanıdıktan sonra kesin kanaat etmiştim bu söze.
Yüreğimin hediyesi ablam kadar sevip saygı duyduğum güzel insan NUR abla.Hayatım boyunca almış olduğum en güzel hediyem oldu.Yüreğinin güzelliği yüzüne yansımış biridir NUR abla.Yüreğinin güzelliği yüzüne değil ; hoş sohbetine,güzel sözlerine de yansımıştı NUR ablanın.NUR abla yüreğinin güzelliğini herşekilde ifade eden dünyalar tatlısı bir insandır benim gözümde.NUR ablanın sadece yüreği değil elleri de çok güzel o güzel elleri çok maharetli.Henüz tadına bakamadığımız börekler yapar.
En deli dolu çağlarımda karşılaştığım muhteşem insan.Yeri geldi sırdaşım oldu bir kurşun gibi sırrını yüreğinde taşıyan, yeri geldi arkadaşım oldu oldu bir saniye bile yanıbaşımdan ayrılmayan.Bazen ağladım bir koğuşun soğuk ranzalarında,bazende bir nöbet kulesinde çaresiz kaldım ne yapacağımı bilemeden.İşte o ağlamaklı olduğum zamanımda çaresiz anımda tek bir el hissettim yüreğimde NUR ablamın elini.Aramızdaki mesafeye kadar ben yanındayım dedi ve tuttu elimden hiç düşünmeden. İşte böyle bir ablam var benim uzakta bile olsam canım gibi yanımda hissettiğim ablam.
KELİMELERİMİN YETMEDİĞİ,CÜMLELERİMİN KİFAYETSİZ KALDIĞI GÜZEL İNSANA SONSUZ SEVGİ VE SAYGILARIMLA. . . .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.