Söyleyeceklerim Var !
Sakladığım cümleler oldu sana... Söylemek istediğim ama asla söyleyemeyeceğim cümleler. Belki de uzun bir yol gibidir bu sızı, tıpkı şu an da olduğu gibi. Sessizce bir köşe de çalan efkârlı bir müzikti belki de tesellisi. İlhamdı müzik, cümlelerin virgülü, duyguların sesiydi... Ah ne dostluklar bitti bu sevda uğruna, ne çileler çekildi ne sabırlar edildi. Yine de harabe bir eve benzedi sonu. Yıkık dökük anılarla boyanmış acı dolu bir ev... Sessizlik donatır gecenin bir vakti, hüzünlere boğulur bir anda dertler meyhanesi. Acılara yürüyorum yine, bile bile gidiyorum, bile bile eriyorum. Nasıl dayanılır ki aynı yolun yalnız hasretine... Bir çığlık gibi yankı yaparken dağların sesi, nasıl dökülmez ki bu gözlerin tanesi. Evvelinde beden kısmen yalnızdı fakat ruh daima doluydu. Şimdi beden de yalnız, ruh da kısmen... Feryatlar da bana kaldı, gözyaşları da. Acıları yaşamaya mahkûmdur bu yürek. Senden kalanları tamamlamaya meyillidir bu deli yürek.
*Enes Demirci*
YORUMLAR
kararsızlık ve itiraf...ne kadar zor bir ikilemdir...olmak veya olmamak gibi...bence geç olmadan söylenmeli...bir anda insanın sevdiğini başkalarının kolunda ve koynunda görmesi içten bile değil.. :( buna izin veren şahsın kendisi... ben çok çabaladım bu yüzden kaybedilen biri olarak hiç suçlu hissetmiyeceğim kendimi
kalemin daim olsun..soz zamanlarda kendimden bile uzağım kaçırmışım bu yazıyı:)
saygılarımla küçüğüm :)
eDmrc
Bazen bir günü yaşamak bile gözümüzden kaçabilir. Kendimize zaman ayırmanın ne demek olduğunu bile unutabiliriz çoğu zaman...
Sevgi ve saygılarımla :)
ne denilmesi gerekiyorsa gönül söylemiş..çaresizlikte yitip giden sevdanın çıkmaz sokağında bir yürek...az biraz cesaret diyeceğim ama işin içini bilmek gerek ki de haydi be kardeşim diyebilesin..kimler yaşamıyor ki bu aşkın acısını..
kalemin daim olsun selam ve muhabbetle
eDmrc
Sevgi ve saygılarımla...
..İÇİM BURKULDU VE DOSTLUKLARI BİTİREN SEVDA ÇETİN BİR SEVDA DEMEKTİR. SELAM VE MUHABBETLE..KALEMİNİZ DAİM OLSUN
eDmrc
Sevgi ve saygılarımla..