- 804 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İç Geçirmek Geceye!..
yazdıklarımı okuyan var mı bilmiyorum hiçte düşünmedim aslında ve bu rahatlıkla ilkkez şiir dışında içimi dökmek istiyorum.
Buradaki kimse tanımaz beni herhalde. Aşık olduğum kadınlar hep şiirlerimde, terk edilişlerim hep mısralarda, gizli de değil he bildiğin açık ve net. Terk edildim işte hemde kaç kere!.. Bir insan sevgili olmadan terk eder mi karşısındakini? Düşün öyle bile terk edilmişim!
-mişim dedim ama habersiz de olmadı aslında bariz farkındayım. Üzgünüm belki, kırgınım. Onlardan daha çok belki de kendime kırgınım bilmiyorum. Hüzünlerim bile umutsuzken, umutlarım nasıl hüzünsüz olur bilemiyorum!
Gözlüklerim buğulanıyor bazen, tamam saklamayacağım ben bazı geceler ağlıyorum. Terk edenlere, terk edildiğime!.. Yanlış anlaşılmasın üzülmüyorum sevdiklerime, sevildiklerime!.. Sadece bazen ağlıyor insan erkekçe!..
Buraya kadar okuyan bile bundan sonrasını okumaz nasılsa. İçim rahatlıyor sanki yazdıkça ama anlık he eminim. Yarın gecem yine aynı olur. Kaç gece dedim bilmiyorum ama 7-8 sene olmuştur bir kere de erken uyusam dertlenmesem dediğim. Ama olmuyor hep bana genç bu gece!..
Şiir bile yazamıyorum artık gerçi ne kadar düzgün yazıyordum onuda bilmiyorum. Bildiğim tek şey sanırım dürüst ve yalansız oluşum. Sevdiğim kadınlara olan sevgim ve saygım. Bilemiyorum aslında yine de bazı durumları almıyor kafam. Hiç bir şey yapmasa kapının önüne konur mu insan?
Bu da mı gol değil dediğim kaç kadın oldu söylemeyeceğim. Şu an yaşım 26 ama dolu dolu sevdim hepsini. Aldatmadım ve asla sevmedim aldatmayı, aldatanı ve hatta aldatılıp devam eden kadınları. İnsan olan aldatmaz çünkü, bilemiyorum ama aldatılmadım hiç sanırım.
Aldatmak bana göre; yüreğinle bir başkasının gözlerine bakmaktır. Ötesi zaten önemsiz. Başkasına bakması beni yıkar geçer bile. Doğrudur sahiplenirim sevdiğimi. Kılına zarar gelsin istemem her erkek hatta her kadın gibi. Sanırım bunlar da yetersiz çoğu insan için.
Ben değilimdir değil mi sadece AŞK peşinde koşan? Vardır yahu kaç milyar insanız. Para diyenleri hiç anlamadım ki zaten. Hiçte önem vermedim. Bunu yazınca beş kuruşsuzuz gibi düşünelecek ama olsun ne yapalım.
Neyse nasılsa uyudunuz siz ben şunu bir köşeye bırakıyım bir kaç ay veya yıllar sonra okur gülümserim.
Uğur İNCEKARA
Yazım Tarihi : 7 Ağustos 2014
YORUMLAR
Güzeldi yazı.
Anlamlıydı, samimiydi.
Arada bir okuyucuya yapılan göndermeler,
çok ilginç bir hava katmış yazıya.
Hayatın gerçeklerinin,
hilesiz-hurdasız, olduğu gibi kaleme alınmasıydı.