mutluluk anlıktır
her şeyin yolunda gittiği zamanları bilir misiniz? Aslında en kötüsü o zamanlar değil midir! Ne zaman bozulacak? Ne zaman tepe taklak olucam? kafanızda deli sorular. Hayatın yolunda olduğunu düşündüğünüz de bile bir sorun oluyor. Bazıları kötüyü çekiyorsun diyor. bazıları hepsi kader. Öyle bir yerdeyim ki; bir gemi yapmışım içine hayallerimi koymuşum. kıyıya ulaşmaya az kalmış ve hafiften rüzgar esiyor. Ya beni hızlandıracak ya da azgın denizin acımasız kollarına bırakacak. belki bazılarına göre küçük dertlerimiz var fakat biz değil miydik sobelendiğimiz de üzülen?!! Anı yaşamak mı gerek sizce? mutluluğun tadını çıkarmak daha iyi mi? Demiyorum ki asla geleceği düşünme. Sadece anlar değerlidir. Geri gelmezler. Pişman olacağımız şeyler yapsak da tecrübe olarak dönecektir. Çok aşık oluruz ihaneti kabulleniriz. Çok öfkeleniriz kardeşi kardeşe kırdırırız. Çok hata yaparız akıllanmadan tekrarlarız. Çok üzülürüz intikamla yanıp tutuşuruz. Çoğu şey anlık değildir. Ama mutluluk anlıktır. 2 saniye sonra gelecek habere üzülüp mutluluğumuzu yaşayamayız. Mutluysak yaşamalıyız. Engeller hep olur hayatta. Ama üstlerinden atlamayı yanlarından sıyrılıp geçmeyi bilmeliyiz. biraz bencil olmalıyız. hayata bireysel olarak tutunuyoruz. Kimse sen ölme ben gideyim demeyecek. Ama asla hepbencil olmayın. orası mayınlı bölge. Hayatı yaşayın. Yolunda olduğunda bozmak için değil de daha da büyütmek için çaba sarf edin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.