- 398 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
aha sen kimsin???
Yeni tanıştığım birinden duyabileceğim ve beni en sinir eden cümle budur: Biraz kendinden bahseder misin? Edemem! Zaten bu soru ile sohbete başlamaya çalışan birine, kendimi anlatmayı gereksiz sayarım.Biraz kendinden bahseder misin?önce sen başla der bende başlarım anlatmaya klasik şekilde ve biter gider
oysaki ne umutlar vardı dostluklar adına . kapalı kutu meraktı her zaman
bir psikolog olarak bunları bilir ama her seferinde aynı yanlışa düşerim . bile bile neden ki?
her halde temiz insan bulma umudu olsa gerek öyle herkesin ,bir umudu vardır . milli piyango bileti almak gibi...Fast-food yemeğe alıştığımız gibi, ilişkileri de hızlı tüketmeye başladık. Armut pişsin, ağzımıza düşsün istiyoruz. Tüm ilişkileri teknolojik hıza göre ayarlamaya başardık. Aşkımız, dostluklarımız, sevişmelerimiz, ne varsa yaşamı anlamlı kılan, hepsi hızla tüketilmek üzere menü haline gelmiş.
Paket program seviyoruz. Ne kadar ödeyeceğimizi ve gelecek olanın içeriğini bilelim istiyoruz. Ben sana 2 aylık sevgili olacağım, sen karşılığında ne vereceksin? Önce sevişelim, tenimiz uyuşursa bakarız, ilişkiyi götürebilecek miyiz? Bana bir gecelik ilişki + telefon numarası, yanında büyük boy seksi kadın verir misiniz? Lütfen paket olsun, evde yiyeceğim.
Emek vermeye ne oldu? Kim kaldırdı aşkın üzerindeki fedakarlığı? Bana kendinden bahseder misin? “Sen bahset, ben bu arada gece seni nasıl eve atarım, onu düşüneyim. İnan, dinliyormuş gibi yapacağım, aradaki farkı anlayamayacaksın. yaşın başın kültürün dostluğun yada tanışıklığın ,duyguların ne önemi var .her şey 5 dakika degil mi?Kaç kişiyi dinliyormuş gibi yaptım ben, antrenmanlıyım. Zaten hepiniz aynı şeyi anlatıyorsunuz. Aynı soruları sorunca muhabbet su gibi akıp gidiyor.” İşte bana kendinden bahseder misin cümlesinin altı bunlarla dolu. Ne üzücü değil mi?
Bir de yeni moda çıkmış. Beyler arasında da yayılmış. Kadını etkileyen cümlelerden biri olarak hepsinin diline yerleşmiş. “ Sen farklı bir kadınsın. İçinde bir kız çocuğu gizli ama bunu kimseye göstermiyorsun. Ben o içindeki kadını gördüm.” Bunun benzeri cümleler, moda olmuş. Kadın da sanıyor ki, karşısındaki adam çok dolu. Bir anda adamla ilgili fikirleri değişiyor. Aman dikkat, bu tuzağa düşmeyin!
Kendimi anlatmamı isteyen herkesten köşe bucak kaçıyorum bu aralar ama anlatmadan da nasıl sosyalleşe bileceğiz. Zaman geçirmeden, paylaşmadan konuşmadan hatta bazen paylaşarak bile birini tanımak mümkün mü? Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim tadındaki, keyifsiz, sığ, içi dolmayan muhabbetler, sadece hedefe giden bir yol değilmi. Gerçekten tanımak isteyen insan, zaman ayırır. Farklı ortamlara birlikte gider, karşısındaki insanı gözlemler. Onun duruşundan, konuşmasından, yediğinden, içtiğinden bir takım fikirler elde eder. Tar tar, irdeler, hakkında çaktırmadan bilgi alır. Arkadaşlarını, ailesini, nasıl bir hayat yaşadığını adım adım öğrenir.
insanı duruşundan gelişinden ,kelimelerinden tanırsınız. Gerçekten size uygun ve doğru yüreği bulduğunuz zaman, bunu hissedersiniz.iletişim dediğin bağıra bağıra gelir. Tepeden düşen çığ gibi, vakit geçtikçe büyür. O yüzden sonunda dost yaren olur mu acaba diye zaman harcamayın. Geldiğinde bunu yaşayarak anlarsınız ye terki ön yargı illetinden kurtulun yüreğinizi acın .olduğunuz gibi yada olmak istediğiniz gibi anlarsınız. dostluklar bu cümleyle başlayamaz: Bana biraz kendinden bahseder misin?
YORUMLAR
süper konuya değinmişsiniz.
tanışmalar sıradan evet bu kişiye kalmış olsada,kimliğini beni ilgilendirmiyor çoğu zaman
dikkatimi çeken diğer husus,erkekler bu konuda akıllı sanıyorlar kendilerini dediğiniz gibi kadının dilinden anlıyormuş havaları abartı cümleler,sanırım 18 yaşında olan biri bile inanmaz.yinede amaç bi şekilde biryerden yakalamak
tanışalım faslı iğrenç zaten. insanın ilk fikirlerine bakmalı,adını sanını bilsen ne olur,hem ne kadarını bilirsin
öyle profösyonel durumlar mevcut ki ,hep aynı sıradanlık
belkide bu bir tercih? onu da bilemeyiz..