- 347 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİLİNMEZ DEVAMI
Ben Savaş. 20 Yaşında bir askerim. Ama bildiğiniz askerlerden değil. Ben özel işler yapan tek çalışan paralı bir askerim. Öldür derler öldürürüm. Kurtar derler kurtarırım. Patronlar ne der ise onu yaparım. Ve işimde en iyisiyim. Çocukluğumdan beri bu iş için eğitildim. Bu güne kadar yüzlerce görev aldım ve birinde bile başarısız olmadım taki o güne kadar. Büyük adamlar ile çalışırım her yerde kolu olan aç gözlü adamlarla. 3.Dünya savaşı yapılalı yıllar oldu çok şey kaybetti insanoğlu ve hala açgözlülüğünü koruyor. Babam savaştan önce dünya diye bir gezegenden bahsederdi. Dediğine göre orda herşey doğalmış. Benimse doğduğum bu dünyada herşey yapay. Babam eskiden dünyada yaparmış yaptığım bu işi. Ve beni de sırf bu iş için eğitti. Şimdi bende alpha 22 de yapıyorum bu işi. Alpha 22 babamın dediğine göre 3.Dünya Savaşına dünyanın yok olmasıyla tüm ülkelerin ateşkes ilan edip uzaya yeni bir yerleşim alanı yapma fikrinden doğan bir yapay gezegendi. Savaş sonrası eli bol adamlar bu gezegene gelebilmiş. Ve babama göre hala dünya da kalan insanlar varmış. Orda yasam mücadelesi veren insanlar. Gerci bu benim umrumda değildi cunku ben insanlari gözümü kırpmadan öldürürdüm. Ve çalıştığım adamlarında umurunda değildi insan öldürmek. Bense parama bakardım. Ama her insan değişirmiş bunu öğrendim aldığım en son işte.
Devamı sonra biliyorum kısa ama arkadaşlar uzatmaya vaktim yok bi sonraki kısım daha uzun olacak emin olun.
YORUMLAR
İsrailoğullarını tarif ettin sanki.
Gelecekte gezegen de mi işgal edecek bu Faşistler?
Katliamlarına uzayda da devam edecekler demek....