Duygu yüklü kahır gemisi
Bazen soruyorum kendime ben neden buradayım diye ama canım sıkılıyor ya kaleme sarılıyorum yada muhabbet edecek birini arıyorum....
Çok romantik biri olmama rağmen aşk konusunda başarısızım belki burada aşkı arıyorum ama kendimi kandırıyorum anlık heves burası sadece burada kalacak, aslında iyi biri değilim ama herkes beni iyi bilir safın önde gideniyim belki ondan dolayı herkese iyi görünüyorum....
Bu arada edebiyatım iyi değildir ama yazmayı severim ne kadar düzgün yazmasam da mutlu etmeyi severim güldürmeyi severim aslında ben insanları severim ama kendimi sevmem nedendir bilinmez acaba zayıf karakterlik mi desem acizlik mi desem sessizlik mi desem çok cesur biri değilim sanırım belki ondandır kendime güvensizliğim hayatta tek güvendiğim konu sevmeyi bilirim hemde çıkar olmadan dosdoğru canı pahasına sevenlerdenim belkide ondan yazıyorum hep sevip de sevilmemekten değer verip verdiğin değeri bulamamaktan bir arkadaşımın bir sözü vardı abi sen herkesi anlıyorsun ve yardım ediyorsun demişti sen anlat bizde yardımcı olalım demişti anlattım ama ona dedim ki dur ne demek isteyeceğini söyleyeyim dedim bana dedi ki abi ne diyeceğimi nereden bildin eh dedim ben duygusal bir insanım neyi nasıl yapacağımı neye nasıl ulaşacağımı duygularımla hislerimle tayin edebilirim ama dediklerin beni ben olmaktan bu masum halimden çıkaracak biliyorum ve bunu yapmak yerine yalnızlığı seçiyorum elbet bir gün biri çıkar çıkmasa da sıkıntı yok biz yalnız yürümeyi de biliriz yeter ki içimizde hep iyilik olsun her şey hayırlı olsun isteriz he! yalnızlığı seçtik diye etrafımıza da bakmayacak değiliz etrafımıza bakacağız umut ederek ümit ederek en ufak umut kalana kadar aramaya devam edeceğiz elimizden tutanı yeri geldi sırtımızda taşıyacağız...
Ama hep o gülümse olacak insanlar da
Bundan dolayı şarkılar söylerim
Bundan dolayı şiirler yazarım...
Şarkı duygular yükler kah gülersin kah ağlarsın ama hep içini yaşarsın şarkılarda
Şiirler yoldaş olur alır kahrını çeker beyaz kağıda
içinde ne varsa dökersin bembeyaz yaprağa
Yine gece ve ben yine can sıkıntısı yazar oldum...
Uzun yazdım sanırım.... Buraya kadar okursanız eğer sadece hayata gülümseyin o her şeye bedel...
Yazan : Coşkun
Konu: Duygu yüklü kahır gemisi
Buralar oralarsa oralar nereler ustam..... :D
:D :D :D