Gülücük dilenmek.
Bir dilenci yanaşır ürkek bir şekilde bir kapının önüne.Allah rızası için bir sadak yada Allah rızası için yiyecek bir şeyler.Düşünürüm hep o dilenciyi gördüğümde.Yargılarım hayatı çoğu zaman.Herkesin derdi başka he mi.Kimi aş derdinde kimi iş.Sorarım kendime aş mı çok önemli gülücükler mi.Dilencinin aşı yok benim gülüşlerim.
Dilenci karnını doyurmak için kapı kapı dolanır.Bazen yüreği dilenci kadar peş para etmezlere el açar.Bir lokma ekmek için.
Ben gülücük istiyorum.Dilenilir mi satın mı alınır,Kimde bulunur kah onu da bilmiyorum.Kapı kapı dolaşsam aş gibi verirler mi acaba tereddütler içindeyim.Nerede bu gülüşler .
Dilencinin gülüşleri var mı acaba.Topladıkları gülüşleri olabiliyor mu.Biliyorum gülücükler olmayışı gönlün açlığı.Onun gönlü tok mu.
Onun için gülmenin anlamı var mı yok mu.Düşünürüm bazen.Gülücüklerim olsa aşım olmasa.
Dilencimi garip hayatta ben mi garip.Yada hangimiz şanslı.
Galiba şanlı o.Her kapıda aradığını bulabiliyor.Horlansa da itilip kakılsa da.Sefil olan benim belli.
Bir gün o dilenciye gülücük dilendim,Gülümsedi bana.
Gözlerimin içine baka baka.Yediği bir parça lokmadan sonra.
Benim kiler nerde.Ayağına dert dolanısıca
Gülücükler yok,Zorda bulmak.Kim bilir Nerde saklı ya da hangi gizin ardında.
YORUMLAR
can kardeşim( bluecoul) o sıcacık yüreğinle yaptığın çok değerli yorumun için sana çok teşekkür ediyorum. BAk şimdi bu sana hemde gök yüzündeki yıldızlar kadar alll;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
CAn kardeşim hülya demek sende de bırakmadılarHA değerli yorumun için yüreğimden teşekkürler ediyorum.Bu dasana YEryüzü kadar gök yüzü kadar al ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
Sevgili kardeşim carmenmir sizede bu değerli yorumunuz için çok teşekkür ettim.RAbbim senide gülmelerden uzak bırakmasın.Sanada ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))) Armağa ediyorum.
Hepinize teşekkürler kardeşlerim.
belmando tarafından 5/30/2008 6:05:30 PM zamanında düzenlenmiştir.