AŞIK OLDUM...
Sonra bir akşam her şey aynıyken, her şey aynı şekilde ilerlerken bir prenses görürsün, tutulursun, vurulursun, ruhun sıkışır, kalbin yanar. Onun hep yanında olmak ve kokusuyla nefes almak istersin, onun hep sesini duymak ve sesiyle duymak istersin, onunla yaşamak güzelliğiyle görmek istersin sadece…
Resmine bakarsın, ona kızarsın, iltifat edersin ve kıskanırsın. Bazen en çokta kıskanırsın. Senden uzakta aldığı her nefesin hesabını sormak istersin. Bazen en çokta güzel diye kıskanırsın. Çirkin olsun istersin. hiç kimse onu sevmesin, hiç kimse onu güzel bulmasın, hiç kimse onu fark etmesin sadece senin olsun istersin. Saçlarını taramak istersin bazen de. Saçının her teline bir ömür koymak istersin. Saçlarının kokusunu içine çekip hiç vermeyesin gelir. Ama kokusunu bile bilmezsin!
Gözlerini görmek istersin. Gözlerinde nefes almak, gözlerinde yaşamak istersin sonra açıp resimlerine bakarsın. Avunamazsın, avutamazsın kendini. Üzülürsün için için, ağlarsın. Ben birini tanırım her gecesinde yağmur yağar yatağına. Gözlerinden sel fışkırır. Çok yakından tanırım onu da. Adı benimkiyle aynı aslında…
Boğazında bir tasma varmış gibi olur. Sanki ona gitmeni engelleyen bir şey. Elini tutmanı engelleyen bir şey sanki. Sonra düşünürsün ki şehirlerde kaybolmuşsunuz. Teninin sıcaklığında kavrulmak, gözlerinin yeşilinde boğulmak gelir içinden. Kızarsın hep ama özlersin onu. Onu özlediğin kadar kimseyi özlemezsin. Hatta özlemek neymiş onda öğrenirsin. Hatta özlenmek nasıl bi şeymiş onda bilirsin. Yanakların kızarır düşününce. Sanki yanında sanırsın onu. Sanki seni her an izliyormuş gibi, seni her an görüyormuş gibi olursun. Aslında onu her düşünmende ağlarsın biraz. Ben birini tanırım her saniye bir damla düşer gözlerinden. Üzüldüğü için değil, ellerini tutacak kişi yakınında değil diye, ellerini tutamıyor olduğu için. Sevdiğinin yanağını değil de kurduğu hayalleri öptüğü için. Çok yakından tanıyorum ben onu. Dedim ya adı benimkiyle aynı. Çok kızar belki ama özler hep. Saniyesinde değil salisesinde seni ister…
*
İşte şimdi ağlıyorum ben. Bir kez daha özlüyorum seni. Bir kez daha hayal ediyorum bizi. Belki sen şimdi bir kafe de, bir mağaza da, bir parkta ya da sahil kenarında bir banktasındır. Belki kızgınsındır, belki üzgün. Belki de özlemişsindir beni. Ne olursa olsun ama şu gerçek hiç bir zaman değişmiyor ve değişmeyecek. Ben seni çok sevdim ve her zamanda seveceğim. Seni seveceğim, seni hep seveceğim. Ben seni her zaman çok seveceğim. Ben seni çok seviyorum. Çok