- 399 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİMİ NEYİ KANDIRIYORUZ.....
Etrafımı ve insanları,tabi ki kendimi duygularımı ve gittiğim yolu incelemeyi çok seviyorum..
Bazen bir kelime kafama dolanır çıkmaz neden niçin derim. Hep bana bir yol açar . toplumdan hayatın zorluğundan ve kötülüğünden bahseden sözler duyarım , söylerim de bazen... Peki bende onlardanım ,yani bu toplumu var edenlerden....
O zaman kendimi kandırmaktan vaz geçip görmeliyim...
Bakıyorum çocuklarımıza kızarken çok rahatlar diye, biz öyle rahat olmuşuz ki farkında değiliz...
Evli ama bay yada bayan arkadaşı olanlar, e kimse bilmezse mübah ... e evime bakarım eşimin hiç bir şeyini eksik etmem diyen erkekler kendi eşine yapmalarını ve giyimine kızdıklarını dışarı da başka kadınlar da görüp beğenip her hal..... neyse ...
Dolandırıcılardan dert yanarken işimiz de ve bizim sorumluluğumuz altın da olanın hakkını ne kadar korumaktayız... o kadar çok hikaye anlata bilirim ki şaşarsınız....
Otobüste gençlere kızarız yer vermiyorlar diye ne hale geldik deriz...Oysa çok küçük ve kucağa sığacak çocuklara söz geçiremeyen oturtan yada kaba kuvvetle kaldırmaya çalışan anneleri de görüyorum geleceğe mekan hazırlamaktalar....
Hayvanları koruyoruz yada kızıyoruz.... hayvanların doğal ihtiyaçlarını görecekleri toprak bile bulamadıkları şehirlerde..
Kimi ve neyi kandırıyoruz acaba KENDİMİZİ sevgiyle kalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.