- 947 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
insana dair hatalar :1
..İnsan olabilmek çok zor bir sanat.Kişi kendisini ben insanım diye sunuyorsa ! Bir de dönüp başkasının gözünden görmesi gerekir diye düşünürüm ki bu kesinlikle doğrudur.Kendi hayatının muhakemesini yapamayan bencil ve ben doğruyum diyen kimliklerin bir başkasının hayatını yargılarken kendi ayıp ve eksiklerini doğal olarak göz ardı etmesi bencillik değil mi? DİR..
Örneğin bir kadının erkeğini almak,o kadının evlatlarını ,kadını ve çevresini ne kadar üzer.Geçmişte böylelerine bir ad verilirdi ama şimdiler de komiklik ötesi yaptıklarının şerefli olduğunu ön gören ve aslanlar gibi gezinen eksik eteklerin örnekleriyle doluyuz.Bir başka kadının canını yakabilen bir kadından her şey beklenir.Bir de bu türler başkalarına bok atmakta ustalardır.Kendi ayıplarını görmeyip kulaktan dolma bir şekilde her okuduklarının ,her kendilerine söylenenin inancında araştırmadan gerçeği bulmadan öter dururlar.Allah koca bir burun vermiştir ama iyi koku alamazlar.Evlatlarına nasıl bir yüzle çıkarlar anlamam .Utanmıyorlar mı! Bu da ayrı bir konu...Ya da ilerde kendisine soracak olan evladına babaları hakkında ne diyecek...Ama zaten minareyi çalan kılıfını hazır eder değil mi!
Bir kadını özellikle eleştireceğiniz zaman yazdıklarınızın gerçek olmasını lütfen dikkat edin derim..
Özellikle hayatta yuva yıkanın yuvası olmaz diye boşuna dememiş atalarımız...Ha metres olmak zamanımız da ödülse o başka konu....Zamanımızı da Nasrettin hocanın suyunun suyu misali metresin metresi konumunda kalmak istemeyenlerin isyanları ise garip bulunmakta:)
.....................................................................EMA
YORUMLAR
Karışık ve hassas bir konu.
kalem oynatmak oldukça zor.
Yazarımızın da belirttiği gibi,
kırk kere ölçüp, bir kere biçmeliyiz bu konuda.
KARDELEN'NİNİM
KARDELEN'NİNİM
KARDELEN'NİNİM
anlamlı paylaşımdı tebrik ederim
lakin zordur insan olmak
keşke insan oldugumuzu unutmasak
Bir dakika düşünebilsek insan gibi,
Keseriz tüm kötülüklerin nefesini.
Kul düşünce