- 467 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SULTANIM
Gül yüzlüm
Daha fazla dayanamadım birilerine anlatmam gerekiyordu. Bende kimseye anlatamadım buraya yazıyorum biliyorum hiç okumayacaksın. Seni ne kadar çok sevdim bi bilseydin olmadı gül yüzlüm sevgimiz önümüzdeki engelleri kaldıramadı biliyorum ikimizde çok üzülüyoruz keşke daha inatçı olabilseydik.
Hatırlıyormusun ikimizde birbirimize şiirler yazardık ben sürekli yazardım se arada yazardın ama itiraf etmeliyim ki şiirlerin çok güzeldi sen o kadar içten yazıyorsun ki onları okuyunca kendimi kaybediyordum bi dünyadan başka bi dünyaya geçiyordum. Gerçi senle konuştuğum zaman başka bi dünyadaydım sanki rüyalara dalıyordum senle konuşurken hiç uyanmak istemiyordum o rüyalardan ama uyanmamı soyluyordun bana.
Ne güzel her gece hayal kurarak yatıyorduk telefonları kapatmadan uyuyorduk. Kaç gece sen uyuyunca sırf nefes alış verişini duymak için gecelerce yatmadım bir bilsen yağmur gözlüm bir bilsen. Biliyormusun sultanım sana o kadar çok borçluyum ki bana o kadar çok şey kattın ki şimdi yoksun tam ir ay oldu sesini duymayalı nasıl geçti bir aay sanki asır oldu gibi dönermisin bilmiyorum ama gün geçtikçe umudumu kaybediyorum yaşama sevincim senin dönmeme ihtimalini düşünmek bile istemiyorum seni çok özledim hemde çok dayanacak gücümde kalmadı. Tek tesellimiz ’’ Allah sabredenlerle beraberdir’’ ayeti.
kENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANETSİN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.