- 738 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Git Uzakta Sevmenin Bir Başka Olduğunu Öğren
Git Uzakta Sevmenin Bir Başka Olduğunu Öğren
Sana bir yazı yazdım giderayak okursun diye. Akşam evde ben yokum. Kendine iyi bak demeyeceğim sana. Çünkü uzun zaman oldu görüşmeyeli. Telefonlarıma cevap vermiyorsun, hep meşgulsün. Biliyorum her şey aniden bu kadar gelişti, bizi birbirimizden ayırdı. Seninle birlikte olduğumuz süre içinde sana her şeyi öğrettim diye düşünüyorum. Ve başarılıda oldum bunda.
Mesela; geceleri yalnız kaldığında ne yapman gerektiğini, aşk kapıyı çaldığında nasıl davranman gerektiğini, konuşmayı öğrettim sana. Kelimeleri düzgün kullanmayı, kelimelerle dans eder gibi cümleleri yazıya dökmeyi öğrettim. Noktayı ve son noktanın ne zaman ve nerde kullanılacağı öğrettim. Peki, ben senden hiçbir şey öğrenmedim mi? Elbette öğrendim. Gökyüzüne bakmayı, geceler boyunca duygu yüklü şiirler yazmayı, derin hisler uyandıran şarkılar dinlemeyi biraz da âşık’ laşmayı, ağlamayı… Belki aşkı sende öğrendim olabilir. Ama en çok aşkı ben öğrettim sana. Âşık olmayı, âşık olduğunda ne yapman gerektiğini öğrettim sana. Uykusuz gecelerde kalbine iğne batar gibi hisler uyandıran aşklar öğrettim. En çokta kendimi sana öğrettim. Kim olduğumu öğrendin. Hayat bir tekrar oldu benim için seninle birlikte olduğum süre içinde. Şimdi gideceksin bu akşam. Sana gitme demeyeceğim. Gitmenin sonuna üç noktanın değil de nokta konduğunu öğrettim sana. Bu da her şeyin bittiğini gösteriyor, sürdürülemez olduğunu anlıyorsun. Git. Evet; gitmekte haklısın, bazen gitmek gerekiyor. Sana özlemeyi öğrettim. Belki uzakta sevdiklerini daha çok özlemeyi kavramlaştırırsın. Sevgiyi öğrenirsin, uzaktan sevmenin bir başka olduğunu öğrenirsin. Ben sana hayatı öğrettim, sen gittin. Ben kaldım hayatsız ve ölümlü bir şekilde. Olsun yoksan yanımda, gece rüyalarımdasın sen. Şimdilik sana yazacaklarım bu kadar. Uzaktan iyi özlemler ve sevgiler sana.
TAKSİM/İSTANBUL
Maşuk Gültekin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.