YORUMLAR
Yaşadıklarımızı yaşanmamış olarak gördüğümüz için buradayız.Düş değil di bizim sevdamız…Düş değil di hayal değil di…Neden cümleler hep yarım kalıyor....
Hayat gelenleriyle gidenleriyle yarım yaşanmaya mahkumsa eğer ve her sevda bir parça yalnızlığa gebeyse güzel olan beklemektir bencede...Yarına ,yarınmalara inat bütünlemen dileğiyle can dostum sevgilerimle NeNa
Var gibi görmek yok gibi yaşamak…
Sana ne çok yazıyorum bugünlerde ama hiç birini de yollayamıyorum.Hep geçmiş zamana gidiyorum yazarken.hiç bir şey hiçbir kuvvet beni ileriye götüremiyor sevgili.Oysa bizim hayallerimiz vardı.
Sen benim için her zaman boşluğu doldurulamayacak bir…
Bir dedim ve durdum gördün mü?
Çünkü bu hayatta ki hiçbir şey bendeki seni tarif edemiyor.Hayatımdaki bütün renkler,kelimeler seninle anlam buluyor.
Güne seninle göz açmak…Öylece karşımda dur hiçbir şey yapmadan bende seni izleyeyim.Ne güzel yıllardır bu böyle çünkü…Nerde hata yaptık biz…Bir de bizim hayatımızda yaşanmamış saymak vardı değil mi?Onu unutmuşum.Belki de onun için buradayız.
Yaşadıklarımızı yaşanmamış olarak gördüğümüz için buradayız.Düş değil di bizim sevdamız…Düş değil di hayal değil di…Neden cümleler hep yarım kalıyor.
Biz sevdamızı zamana yaymıştık oysa..zamanla yaşayacaktık sevdamızı..Zamanla sevda yaşamak..Neler yazılırdı oysa bu sözlerin üstüne…
BÖYLESİ GÜZEL OLUNCA BİR KISMINI ALINTILADIM.
Sevgiyle.
Olgun Ekinci tarafından 6/5/2008 10:48:50 AM zamanında düzenlenmiştir.