BÖYLESİ DAHA GÜZEL
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bu gece senin olmak sonsuzluğa inanmaktı sevgili. Beni bana anlatışını dinlemek, uzakları yakın eylemek, kokunu hissetmek hem de ta içerimde korkunç bir histi. Korkunçtu evet senden uzakta olmak uzağında olsam da hala böyle sana yanmak yalın ayak ateşlerden geçmek gibiydi. Tenimde ılık nefesin dilimde adınla noktalamalı geceyi sabaha bağlarken. Bilirsin karanlık uykuları sevmem ben. Güneşi illa ki karşılamalı bu beden ,görmeliyim güneşin ilk ışıklarını. Güneşin çocuklarıyız sevgilim ikimiz de ,sende gökyüzünün o deli mavi rengi, bende güneşin ateşi varken bizim aşkımız gök tanrıya ait olmalı.
Zamanlı zamansız iklimlerden geldik belki ikimiz de. Belki ikimiz de direnmeyi hep sevdik ama hep birbirimize direndik. Senin bana gelmeyişin benim sana akmayışım belki de ondan. Yine de kal orada ve ben yine buralarda güneşi sana bakarak karşılayayım. Böyle uzaktan sevmek, sevebilmek, tenini hissedebilmek de güzel ve adını verebilmek doğmamış çocuklarımıza. Büyüsü bozulurdu belki bir soluk kadar yakın olabilseydik birbirimize. Söz uzar eyleme dönerdi dar tüm zamanlar.
Sen şimdi yalnız odanda beni isteye dur koynunda, ben burada sensiz seninle uyuyayım böylesi güzel… Böylesi çok daha güzel sevgili… ”to be or not to be” kim demişti hadi boş verelim.
Bizim için de bu böyle değil mi zaten “olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu” işte bütün meselemiz bu sevgili. Benim sana geç kalışım senin bana kalan ömrünü adayışın… ”Keşke” lerimiz yok bizim hayatımızda ya da ben olduğuna inanmıyorum inanmak da istemiyorum. Yarımsın, yanımdasın, yarınımsın (mısın)…(?).
Uyumanı istiyorum artık sevgili, biliyorum sen güne yaklaşmaya dayanamazsın. Gün sana doğduğunda sen yine yeniden hayata koşacaksın, bense burada beni unuttuğun bu şehirde bir gece daha sana yanacağım ,nasılsa gecelere yazarak seni, kalbe kazıyarak seni. İnan böylesi çok daha güzel sevgili…
29 Mayıs 2008 NeNa
YORUMLAR
Harikulade bir çalışma olmuş.Tekrar gidecek olan,yollarını ayrılmaya mahkum etmiş ,Sevdalıyla iç yangınlarla,sorgulamalarla geçirilen n bir geceye neler sığdırılmamış ki.Ve sığdırılan bu düşünce ve duygu yoğunluğu öyle naif işlenmiş ki büyük keyif alarak okudum sayın yazar.
Dilerim kurgudur bu yazılanlar.Yoksa böyle bir sevdaya bu şekilde gark olmuş bir gönül yarasının kapanması ihtimal dahilinde görünmüyor.
Aslında söylenecek fazlada bir söz yok.Herşey ortada hakettiğini de almış.Canı gönülden kutlar, başarınızın daim olmasını yürekten temenni ederim.Selam ve saygılarımla.
Zamanlı zamansız iklimlerden geldik belki ikimizde.Belki ikimizde direnmeyi hep sevdik ama hep birbirimize direndik.Senin bana gelmeyişin benim sana akmayışım belki de ondan.Yinede kal orada ve ben yine buralarda güneşi sana bakarak karşılayayım.Böyle uzaktan sevmek ,sevebilmek ,tenini hissedebilmekte güzel ve adını verebilmek doğmamış çocuklarımıza.
*******************************************
gerçekten okumaya doyamadım içim burkularak.
bumudur ölümsüz aşk ...kavuşamamak...kavuşunca bitebilir korkusumu var?!!! usta ellerden çıkmış şiir gibi ...seven yüreklere yakışıyor yazmak.elinize sağlık...
Uyumanı istiyorum artık sevgili, biliyorum sen güne yaklaşmaya dayanamazsın.Gün sana doğduğunda sen yine yeniden hayata koşacaksın bense burada beni unuttuğun bu şehirde bir gece daha sana yanacağım nasılsa gecelere yazarak seni,kalbe kazıyarak seni inan böylesi çok daha güzel sevgili…
Offf ya! o kadar çok ben vardı yazıda, hüzün yine hüzün...
sarıl yalnızlığına,
geceyi de al koynuna
güneş doğacak yine,
ne olur sen ağlama...
Selâm ve sevgilerimle...
Bizim içinde bu böyle değil mi zaten “olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu” işte bütün meselemiz bu sevgili.Benim sana geç kalışım senin bana kalan ömrünü adayışın…”Keşke” lerimiz yok bizim hayatımızda ya da ben olduğuna inanmıyorum inanmakta istemiyorum.Yarımsın, yanımdasın, yarınımsın (mısın)…(?).bu satırlar öyle güzel anlatmışsın içinden geçenleri mükemmel olmuş ellerine sağlık...bütün güzellikler o güzel gönlünle birlikte olsun
Geraldy:
"Erkeğin yaradılışında sevmek yoktu. Ona aşkı öğreten kadındır"
Bu öylesi anlamlı ve derin bir söz ki ne zaman NENA'yı okusam anımsarım.
Aşkı erkeğe öğreten kadın, kadına hüzünler yazdıran da erkek. Nasıl çapraz ve ters orantılı.
Ama iyi ki hüzünler var ve yazar böylesi güzel yazarak etkileşim yaratıyor okuyucuda.
Kutluyor ve devamını diliyorum.
Sevgiyle.
Yazılarınızın, güzelliği şiirinizi bastırdı desem alınmazsınız umarım.Cümlelerdeki diziliş, uyum, insanın içini ısıtan, su gibi bir çırpıda sıkmadan okutuyor bu güzel dizeler, insanı.
Bence bu konuda daha ciddi çalışmalar yapmalısınız.kitap gibi, ayrıca sevda bu kadar güzelmi işlenir..susmasın bu kalem ömrün var oldukca yazsın kalemin, bitmesin kelamın...sevgilerimle...............