- 539 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bir kaç tesbit*****
*** Büyüklük ona buna buyrukta bulunmakla değil, sakin ve tedbirli davranarak kontrollü yaşamak ve yol göstericilikle olur.
***istekler aklımızın ve doğru bilgi ve kültürün hegemonyasına teslim edilirse , menfiliklerin bertarafı kolaylaşır.
***toplumun iyi,güzel,doğru olan tespitlerini kendinize monte ederek, aşağılık eğilimleri kontrol ve bastırarak yaşayın.
*** zihniniz nereye kadar ise oraya kadarı ile uğraş verin.
*** zarar veren bağlılık ve tutkulardan arınmanın en güzel yolu yoğun şekilde ısrarla düşüncelerimize müracaat etmektir.
**** Hatalar karşısında sessiz kalmayıp salvonuzu atın. ancak içinizde kin ve nefreti asla barındırmayın..
**** düne kadar " çok iyidir.." denilene , bu gün birden bire " kötüdür .." deniliyorsa, bu tenakuzu iyi irdeleyiniz..
**** bitebilir elbette ki sözler ... ama yine de anlatır gözler .
**** " yiğidi öldür, hakkını ver .." ..öldürüşlerimiz hatalar ve ayıpları anlatmaktır..ölen ölür..hakkı varsa, hizmetler varsa onları da gocunmadan vermek,anlatmakta vebalimizdir.
*** bu gece yarısı kendimi karşıma alıp seni anlatacağım..
**** günahtır.. ayıptır.. doğrudur da .. ama bedava,tehlikesiz ve en iyi meditasyondur dedikodu denilen meret.. boş verin siz denilenleri , vazgeçmeyin dedikodunuz dan ...
***geceleri birden ortaya çıkar çığlıklarla martılar..dolanıp,kanat çırparlar etrafımda..ortak olurlar efkarıma.. ağlaşıp dururuz gün aydınlara...
*** avucuna koydum yüreğimi..öyle sürelim gitsin işte sevgimizi..
*** insan sevgi ile dopdolu ya içim..gidişim gidiş değil benim..bir gün bir hüküm yerim..
*** bir değil bin ihtimalde de seni hep sevmek var..
** özlemlerim kocaman benim.. sarar evreni.. bilmezler içimdeki gürültüyü, isyankarlığı..sessiz bir yakarış , çığlık çığlığa geceleri..
*** hep sensin içimde yaşadığım..
*** sen gideli günlerim yağmur kokuyor sırılsıklam özlemin de ...
*** sızlıyorsun için için hayallerim de..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.