- 483 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
MARTILAR VE BEN
Martıları çok sever oldum.Yeri çok oldu ben de onları görünce çok mutlu oluyordum. Özler olmuştum, fırsat buldukça deniz kenarına koşardım. Sonra bir arkadaşım bilgedir onlar demişti.
Bir gün işe giderken bir grup martı başımın üstünde uçmaktaydı.Bir dilek diledim keşke biriniz elime gelseniz ve ben size dokunsam dedim... Güldüm kendime ve yola devam ettim .Ertesi gün yemek molam da deniz kenarında oturuyordum. Çalıştığım yer denize yakın yemek molamız da sık sık gideriz.Bir kadın çocuğu gezdirmeye gelmiş ve aniden oda ne diye yere yaklaştı. Ben de dikkat ettiğim de yerde kayalar arasın da bir şey kıpırdanıyordu. Yaklaştığım da bunun bir martı yavrusu olduğunu gördüm .Aldık bir kutuya koyduk . İş yerinden bir arkadaş eşini aradı ve bir veterinere götürdüler .Bayağı yıpranmış yaralanmıştı zavallıcık, kanadı sarılmış temizlenmiş geldi bizim yavrucak.Veteriner kedi maması vermemizi istemişti , aldık ve ben beslemeye başladım.Akşam otobüsle eve gündüz iş yerime taşıdım onu .Tam palazlandı derken yemedi ve içmedi .İş yerime getirdim fakat hareket etmiyor öylece duruyordu.Bir arkadaşa o gitmeye hazır lütfen ben görmeyim gittiğini dedim...Alıp onu götürdü,bir süre sonra geldi öldüğünü söyledi.
Ağlamayacaktım bir süre de olsa martı benle idi .Teşekkür ettim onu bana gönderene ve sonra gitme vakti geldiğin de almıştı onu yanına ben ve arkadaşlarım elimizden geleni yapmıştık... Huzurla uyu güzel martı seni ve diğerlerini çok seviyorum ve sana onlarla hep seni yad ediyorum ...Gökyüzünün beyaz melekleri
YORUMLAR
Onlar da güzellerdir.... doğanın ve ona bağlı olan her şeyi severim ...evimde de kuşlarım var... deniz güzeldir umarım bir gün onunla yaşarsınız... topraktan bitenlerde güzeldir... ben dalından bir şey toplamayı özledim ...onu yetiştirmek ayrı bir güzelliktir... saygılar Cumali bey