- 1429 Okunma
- 8 Yorum
- 1 Beğeni
TEZAT
Son günlerdeki dünya gündemi, olaylar yaşanılan tezadı gözler önüne seriyor.
Öyle ki, savunmasız masum kadınlar, çocuklar acımadan öldürülüyor ve adaletli dünya (!) bunlara seyirci kalıyor.
Kanıma dokunuyor!
Yıllar önce vatanımızda ayaklanarak olaylar çıkarmış Ermenilere bulundukları yerleri değiştirmek için göçe zorlamışız ya, onların çoğu da yollarda telef olmuşlar ya… işte o gün bugündür bizim onlara sözde soykırım (!) uyguladığımızı dünya kamuoyuna duyurmaya çalışıp bizlerden hak talep etmek istiyorlar (!)
Bazı adaletli devletler de bu sözde soykırım olayını kabul edip bizlere yaptırım uygulamaya çalışıyorlar (!)
Tüküreyim yaptırımınıza!
Gözünüzün önünde işlenen cinayetlere bi dur deyin önce!
Irak’ta, iki ateş arasında kalmış Türkmen kardeşlerimiz, aç susuz kızgın çöllerde telef olmakta; yetmedi, yakalandıkları yerlerde kurşuna dizilmekte!
Peki, bunların suçu ne?
Filistin’de savunmasız çoluk çocuk acımadan tanklarla, füzelerle vurulmakta!
Bunların suçu ne?
Ey! Çok adil dünyalılar, eğer bir soykırım arıyorsanız gözünüzün önünde işleniyor.
Haydi, dur deyin de masum kanları akmasın artık!
Diyemezsiniz değil mi?
Çünkü sizlere dokunmayan yılan bin yaşasın(!)
Dilerim o yılan bir gün sizin de boğazınızı sıksın…
22.07.2014 Emine UYSAL
YORUMLAR
Müslümanlığın yayılışından bu yana hep ikili oynayan yahudiler içlerinde ki vahşeti sindiremeyip Tevrat-ta bunlar yazıyor diyerek katettikleri müslümanların ahını nasıl öderler bilmiyorum. Allah görüyor ve taşkınlıklarını bizlere gösteriyor yüreğimiz paramparça dualarımız onlarla inşallah rüzgar tersine döner her şey biter. tezatlıkları anlatan içten samimi yazın için sağol canım arkadaşım sevgilerimle.
Haklisin, dokunuyor, bana da dokunuyor.. Bir kez daha dunyanin bos ve hasimkar bir devran icinde dondugunu hissediyorum artik..
Hisseden yuregine elem gelmesin arkadasim..
Sevgilerimi sunuyorum..
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
Bukalemun.... (!)
saygılar
Tasdik ve tebrik ederim... "erkeğim" deyip susanlara ibret yazınız aslında çok uzun da Siz, az söz ile tamını özetlemişsiniz.
Sağlık dileğim ve Selâmımla... ölüne rahmed.
kadiryeter
Not: (22.97.2914 Emine UYSAL) 22.7.2014
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=131806
Emine UYSAL (EMİNE45)
Lakin kime yazacaksın? kime duyuracaksın?
Anlayana bir şamar da yeter...
Saygılar
Sağır olmuşlar hepsi birden tüm dünya ülkeleri...bir Venezuella ve Şili İsrail konsolosluğunu ülkelerinden kovarak tepkisini gösterdi... tebrikler arkadaşım günümüzün acı olaylarına dokunmuş kaleminiz yüreğin susmasın sevgilerimle..
Emine UYSAL (EMİNE45)
Başka da elimizden bir şey gelmiyor. Cümlemizin Allah yardımcısı olsun.
sevgiler arkadaşım
Ne güzel dediniz: Sizlere dokunmayan yılan bin yaşasın.
Bu hep böyle ne yazık ki. Nerde şen kahkahalar orayı doldururlar. Ya da varsa bir derdiniz hemen uzaklaşır insanlar. Alın işte, şu yaşanan vahşet. Hiiç kimsenin umurunda değil. Herkes yine sefasında, kendi küçük ve zavallı dünyasında gününü gün ediyor.Hem de a'dan z'ye herkes evet herkes. Bir şekilde küpünü dolduranlar mı isterseniz bir tarafta duyarsızlığı tavan yapmış ve adı insan olan varlıklar mı...
Kaleminize sağlık, değerli dostum. Çok içten ve gerçekçi bir paylaşım. İnsanlardan yana ümidini kesmiş biri olarak artık ''Yeter'' diyorum. Diyorum da ne değişiyor. ne yazık ki olduğumuz yerde sayıyoruz. Yazık çok yazık...
sevgiyle kalın...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Bu mübarek gecenin yüzü suyu hürmetine Allah mazlumlara acısın.
sevgimle