- 621 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜLLÜ YAZARLIK PROJELERİNİ DESTEKLİYORUM
Merhaba... Batı Karadeniz’in şirin bir ilinden sizlere sesleniyorum.Demir yürekli insanların şehrinden Karabük’ten... 15 Şubat 1993 Karabük doğumluyum. Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü öğrencisiyim.Dünyalar güzeli bir ailenin tek çocuğuyum. Şiir yazma yolculuğumu sözcüklerimle sizi sıkmadan anlatmak istiyorum.
ilkokul yıllarımda, kara tahtalı sınıflarda başladım. Yazdıklarımı değerli bulup okuyan insanlarla bu mutluluğu paylaştım. Sözcükler okuyucuların gözü,kulağı, elleri oldu. Onları okuyup, onları görüp, onları tutunca mutluluğum bin kat daha arttı. Şiirlerimde ne kadar başarılıyım bilmiyorum. Çünkü; henüz yolun başındayım.
Lise yıllarımda yazdıklarımı paylaşmaya başladım. Önce çok sevdiğim arkadaşlarımla, sonra ailemle ve okuyucularla... Öğretmenlerimin teşviki ile yarışmalara katıldım. İlk yarışma birinciliğimi ’Denizin Sesi’ ile aldım. Denizsiz bir şehirde kelimeleri dalgalandırdım. Sonra Tabiatım Rolü, Hoş Geldin Nevruz Hoş Geldin Bahar... ve daha niceleri ömrüme güzellik kattı.
Bu başarılardan sonra hayatımda sessiz bir çığlığa yer verdim. O da edebiyat oldu. Yazılarımı dergilere, bloglara, yarışmalara gönderdim. Kalabalık Dergisi, Alfabe Dergisi, Kafiye Net, Bakış Gazetesi, Adabelen Dergisi, Güncel Sanat Dergisi, Güzelhisar Gazetesi, Mercek Haber, Tay Dergisi, Antalya Sanat Anadolu Şairleri Antolojisi, Alfabe Dergisi ... gibi çeşitli sayfa ve dergilerde şiirlerim can buldu. Kalabalık Dergisi’nde gönüllü yazarlık yaptım. Çünkü, ben sevdiklerimle sevdiğim dizeleri buluşturmayı çok seviyorum.
Ne mutlu ki şimdi hayallerimi gerçekleştirme yolunda ilerliyorum. En büyük hayalim bu şiirlerimi ilerleyen yıllarda bir kitapta toplamak ve onları okuyucularımla paylaşmak... Biliyorum bu hayalim gerçek olacak.