- 931 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Geçmiş olsun komutanım
Zaman zaman arkadaşlarımı arar hal hatırlarını sorarım. Bunu yapmazsam yaşamımda büyük bir boşluk hissederim. Bazen beni hiç aramayan birini bile dönüp dönüp aradığım olur.
O beni merak edip sevmiyor olabilir; Ben onu merak edip seviyorum bu yetmez mi?
Dün yine bir dostu aramak ihtiyacı duydum ve aradım.
Kim diye sorarsanız, Tacettin Komutanımız.
Önce sesini tanıyamadım. Malum benim kulaklar sese karşı pek duyarlı değil. Bir an numarayı mı yanlış tuşladım diye düşündüm. Tekrar tekrar “alo” dedim. Sonunda sesi tanıdım.
Kendisi uzun zamandan beri hasta olduğunu, hastanede yattığını, hastalık bahanesiyle sigarayı bıraktığını söyledi. Önce kendime çok kızdım, aramakta bu kadar geciktiğim için.
Oysa her insan gibi benim de yaşam savaşım, telaşelerim vardı ama bütün bunlar dostlarımızı ihmal etmeye değecek gerekçeler değil.
Kendisine çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum. Duymayan arkadaşlarım varsa duysunlar isterim. Hasta bir insana geçmiş olsun demek, hal ve hatırını sormak kadar güzel ne olabilir ki?
Hem biz burada kocaman bir aile değil miyiz?
Haydi telefonlara…
21.07.2014
YORUMLAR
yüreğin ve kalemin susmasın değerli arkadaşım, Tacettin komutanımızın hastalığını bizlere duyurman ne kadar incelikti tebrikler ve sevgiler..
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgiler
Tacettin Beye geçmiş olsun diyorum.
ve şifalar diliyorum....
Duyarlı yüreğine selam olsun, her iki yüreğe de selamlar...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgiler
Benim de bugün telaşlarım vardı. Ancak bu saatte Deftere uğrayabildim. Gördüğüm (okuduğum) şey de beni gerçekten çok üzdü.
Komutanı biz hep güçlü kişiliği ile tanıdık, bizlere de güç verdi. İnanıyorum ki yarın, öbür gün yine Aslanlar gibi bir Komutan göreceğiz karşımızda.
Onun yerine hepimiz teşekkür edelim Sevgili Emine Arkadaşım. Sağ ol.
Selamlarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
inşallah en kısa sürede iyileşip aramıza döner
sevgiler
İNSANIN SAĞLIĞI BAŞTAN OLSUN insanın geçinebilecek kadar parası olsun.....mütevazı bir evi olsun.....gösterişten uzak içtimai bir hayatı olsun...eşi çoluk çocuğu olsun...AMA SİZLER GİBİ DOSTLARI MUHAKKAK OLSUN...EMEKLERİNİZE SAĞLIK GÜZEL İNSANLAR SAĞ OLUN VAR OLUN
BOZOK KIZI
Emine UYSAL (EMİNE45)
Senin yerin çok önemli kalbimizde ve bu defterde.
Tez iyileş ve aramıza dön olur mu?
Sevgilerimle
Nermin Kaçar
utandırdın bizi renkdaşım
bizde geçmiş olsun dileklerimizi iletip
yarin ilk iş kıymetli abime geçmiş olsun
alosu olacaktır...
teşekkürler duyarlılığına
Emine UYSAL (EMİNE45)
selamlar
Dostlar böyle zamanlarda belli oluyor,insanın haberi olmuyor.Yorumlarda görmeyince tatilde sanıyor insan.
Geçmiş olsun derken hatırlanmak güzel bir şey.
Tebrik ederim saygılarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Selamlar
senden öğrendim canım çok saygı duyduğum görmeye alıştığım ıyı yürekli şiir dostudur. bende tel. nosu yok. ama burdan çok geçmiş olsun dileklerimi yollayıp Allah acil şifalar versin. sağol arkadasım duyarlı naif yüreğine sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle
Çok çok geçmiş olsun. En iyi dileklerimi gönderiyorum Tacettin Hocaya...
Yakinen tanıyıp tanımamam hiç önemli değil. Madem ki siz burada paylaşmışsınız bana düşen tüm iyi niyetimle geçmiş olsun temennilerimi sunmaktır.
En derin saygılarımla ve sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle
evet dün akşam duydum geç olduğu için kendisini arayamadım o bizim edebiyat defterinin nazar boncuğu o sevgi dolu kocaman yürek keşke yakın olsaydım dedim kendisine geçmiş olsun diyor sevgilerimi yolluyorum emineciğim o güzel yüreğin var olsun canım benim
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle