- 2027 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ANNEYE MEKTUP
Anneye mektup
"Babam cahildi anneciğim.
Öyle doğum günü, anneler günü nedir? bilmezdi. Bana harçlıkta vermezdi.
Bende isteyemezdim. Ona göre her şeyim vardı zaten.
Mart yada Nisan ayıydı yanılmıyorsam. Babam dükkanımızın önünden geçen halıcıdan bir duvar halısı satın aldı. Bana verip sana vermemi istedi. Babama hemen vermesem olmaz mı? diyebildim. Niye? dedi. Saklayıp 14 Mayıs’da anneler gününde versem olmaz mı? diye mırıldandım. Naparsan yap dedi babam.
Anneciğim o halıyı günlerce senden sakladım. Sana verebilmek için.
14 Mayıs’ta Osman amcaların bahçesinden kopardığım çiçekleri halının üstüne koydum ve sana verdim.
Allah’ım hiç seni böyle sevinirken görmemiştim anneciğim.
Beni öpmeye doyamıyordun.
Öpüyor, öpüyor, öpüyordun.
Ama 16 gün sonra bana kardeş vermek için hastaneye gittin ve bir daha dönmedin.
Beni kucağına alan abla senin göklere çıktığını ve beni oradan seyrettiğini söyledi.
Doktor olmamı isterdin.
Doktor olamadım ama doktor olacak öğrencilerim var.
Sensiz 32 anneler yılı geçirdim. Ve ben hala senin beni göklerden seyrettiğine inanıyorum.
Emin Güvenç"
2 yıl önce bir sitede birincilik takdir görmüştü.sizilerle de paylaşmak istedim arkadaşlar...