- 666 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Acilen Acıktım
Trafikteyim, ya sabahın erken saati, ya akşam vakti mesai bitmiş, Şehir trafiği her zamanki gibi adım adım bile ilerlemiyor. Sağda solda aniden beliren motorsikletler ansızın yanımızdan geçiyorlar. İnsan afallayıp kalıyor, yıllardır araç kullanan birisi bile zikzak çizen bu motorlardan tedirgin olur.
Parkta köpek gezdirmek serbestte, bisiklet kullanmak yasak, lakin caddelerde motorsikletlerin her köşeden çıkması normal.
Anlam veremediğim bir çok anlamsızlık başımı tırmalıyor.
Bisiklet ve motorsiklet tabii trafikte olsun, ama yollar da ona göre olsun.
Trafik bu kadar yoğunken ve bu kadar acemi şoför varken her yerden motorsiklet çıkmasın.
Acıktım diyenlerin evlerine kadar servis yapan bu firmalar motorlu servisler icat ettiler, her köşe başı evlere servis yapan hazır yemek dükkanlarıyla dolu. Tabii bunca hizmetin bir bedeli olacaktır diyeceksiniz. Tabii olsun ama bunun ceremesini trafikte araç kullananlar çekmesin lütfen.
İki lokmalık hazır yemeği ambulans hızında ulaştırmaya çalışan firmalar, bu araçlarınız acaba nasıl gidiyorlar trafikte.
Motorlu servislere sözüm;
Bu kadar iddalı gitmeyin lütfen.
Yollar varken kaldırımlarda, yaya geçitlerinde gezmeyin lütfen.
Ansızın sağdan, soldan çıkmayın lütfen.
Hele ki elektrikli bisikletlerle dolaşan vatandaşlar; zaten hayalet misali kulaklıklarla gezen gençlerimiz yanından babası geçse görmezken, sessiz sedasız geçen elektrikli bisikletleri nereden farketsin. Hayatta duyulmayacak kadar sessiz bu bisiklet motorlar bir gün tepemize çıkacak ya bakalım hayırlısı.
Velhasıl okurlar, caddelerde tesadüfen yaşıyoruz.
Trafikte araç kullanırken tesadüfen varacağımız yere varıyoruz.
Ansızın yola atlayan insanlara mı kızarsın, sağdan soldan çıkan bisikletlere mi yanarsın, dakikalarla yarışan yemekçileremi.
Bir çare lütfen.
Çetin KORKMAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.