- 1486 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
YORUMLAR
Profil resminde Türkiye hudutlari, ama yazdigi yazida bir yanim Rojava bir yanim Gazze. Okumaya bile degmez ama madem biri yaziyi yukari tasima ihtiyaci duymus, fikrimizi söyleyelim.
Yaser Arafat'i israil tam bir binada hapsetmis gibi bombardimana tutarken, son telefon açma hakkini Türkiye Cumhuriyeti Basbakani'ni aramak için kullanan Yaser Arafat'ti, dönemin basbakani da Ecevit'ti.
Kuyrugu kistirildiginda Türkiye diye yalvaran bu Türk ve Türkiye düsmani hainler, selamete çiktiklari an yine Güney KIbris Rum Kesimi'ne gidip, sizi hakli davanizda destekliyoruz, bu Türkiye siz hristiyan Rum kardeslerimize haksizlik etti diye onlarla biraraya geliyorlar. Sözde Ermeni soykirimi anma gúnlerinde Ermeni'lere de ayni seyleri söyleyen yine bu Filistinli'ler veya liderleri, yani alayi...
Gazze Gazze diye kafamizin etini yediniz, gidin orada savasin, evanjelist israil devleti sizi de öldürsün de kurtulalim.
Gazze diye diye kafayi yediniz, Gazze dedigin israil dedigin birbirinin özkardesi.
Bunlarin ki aile kavgasi, bize ne! iki tarafta bize dost degil, keske olsa da savunsak bunlari.
Yetti, gayri yetti Filistin'e 1 besmele kadar hayir yok benden. Dualar Dogu Türkistan'a, yardimlar, kurbanlar, sadakalar, fitreler, zekatlar, bagislar, kampanyalar Türk'e, Türkmen'e, Uygur'a....
Öyle ya.... Bir yanım ağlar bir yanım güler. Bir yanımda melek bir yanımda şeytan.
Öyle hainki insan, unutuvermiş vicdanını... Bir yanında akıl bir yanında vicdan.
Vuku bulan Tanrısızlık. Oysa insanoğlu Tanrıyı ararken vicdanını esir etmiş. Halbuki esir ettiği vicdan, insanın aradığı Tanrı değil mi? Nasıl ki Tanrı, kullarına tarafsız ve eşit ise, vicdanımızda aynen Tanrı gibi adil olmalıdır. Bence vicdanın; dili, dini, rengi, olmamalıdır. Şayet, benim gibi düşünmeyen, benim ırkımdan, dinimden rengimden olmayana merhamet etmiyorsa vicdan, sandıklara kilitlenmiş, vicdan diyenlere,dilenenlere Kafdağı gösterilmiş; haber salın denilince de Anka kuşu görevlendirilmiş. Ey Kafdağı ,haber götüren Anka kuşun nerede? Sadece benden ise o zaman salıveriliyorsa, o vicdan, ne samimi ne de inandırıcıdır. Hadi hep beraber Filistin için yas tutalım. Hatta bütün bu hain insanlara beddua edelim. Lakin her ölümün ardından gelen çığlık, düştüğü yeri yakacaktır; bana ve size yine buğulu pencereden bakmak düşecektir.
Saygılar
Öteki Şair
Güç size ağlamayı emrediyor, güç sizin itaat etmenizi istiyor, güç Tanrıları hiçe sayıyor. Güçte kendi vicdanını, kendi diline, dinine, rengine ve coğrafyasına kullanıyor. Yani bu güç ,bir zamanlar kimde ise,o gücün esaretini maalesef yaşamaktan kendini kurtaramıyor. Biz o kadar Tanrı yarattık ki vicdanlarda, acaba şimdi o Tanrıların gazabına mi uğruyoruz ?
Her gününü bir önceki gününe satmak, kaybettiğin vicdanı bulup azarlamak, kendini başkasında arayıp, kendinle dalga geçmek, vicdanla aklını yan yana getirirken kalbini sürgün etmek, kime ne kazandıracak?
Aynen öyle hocam saygıların başım üstüne :)