- 1712 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Helikopter Ambülans!
Merhaba.
Ben bu gün ülkemin içinde bulunduğu bir sıkıntıya çözüm getirmeye çalışacağım.
Hepimizin ortak sorunu aslında trafik.Hele acil bir hastamızı ambulansla hastahaneye yetiştirmeye çalıştığımızda tıkanan trafik sayesinde kaybettiğimiz yakınlarımızı düşündükçe çıldırmamak işten bile değil.Mesela bu gün Kurban Bayramı Arefesinde,araya bir de Yılbaşı alışveriş çılgınlığı eklendiğinde,İzmir trafiği felç oldu.Neyse konu zaten hepimizin ortak sorunu.
Benim önerim şu; Neden trafikte sıkışan Ambulanslara ve geçiş önceliği olan araçlara,helikopter pervanesi ve düzeneği kurup onları oldukları yerden havalandırıp,müsait yere kadar havadan götürüp,sonra karayoluyla devam etmiyoruz.Çok mu zor? İnsan hayatından daha önemli hayatta ne olabilir? Orman yangınlarından daha önemli ne olabilir? Düşünün Afet anında yolların kapandığını...
Hele bizim İzmir’imizde, Turan Köprüsü yıkılsa,Allah Korusun! Karşıyaka ve İzmir birbirinden tamamen kopar.Böyle durumlarda anında yerden havalanan bir araç düşünün insanlığa ne kadar yararlı hizmetler verir.Her İl ve ilçe yönetimlerinin helikopter alma lüksü henüz oluşmadı ülkem ekonomisinde.Ama daha basit bir araçla bu işler halledilir.
Bu günkü mucidlik damarım bu kadar tuttu.Bu konuda sizlerin de düşünce ve yorumlarınızı merak ediyorum.Benim yazılarımı okuduğunuz ve bana katlanma zahmeti gösterdiğiniz için sizlere saygılarımı sunarım.
Değerli EDEBİYAT DEFTERİ YÖNETİCİLERİ VE ÜYE ARKADAŞLARIMIN MÜBAREK KURBAN BAYRAMLARINI KUTLAR,YENİ YILIN İSLAM ALEMİNE VE ÜLKEM İNSANINA HAYIRLARA VESİLE OLMASINI CENAB-I ALLAH’TAN NİYAZ EDERİM. ruyabahcesi
www.duygulokali.com dan esintiler