- 688 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜMİTLERİ BİTMEZ İNSANIN
Bir gün gelir birisi zindan eder hayatını ve bir gün gelir cennet eder..
Sonra çekip gider sessiz ve habersiz..
Hayatın cehenneme döner, bir karanlık çöker yüreğine..
Ruhunun en diplerinde ve en sonlarında kıvranırken sen, yine de beklersin ümitler diyarında..
Öyle bir beklersin ki, için yanarak, kan ağlayarak, hep onun gelebilme ihtimalini düşünerek ve çoğu zamanda buna aldanarak..
Sonu yoktur beklemelerin de, gitmelerin de..
Hayat bu; ne getireceği, ne götüreceği hiç belli olmaz derler..
Anca yaşayınca görür insan..
Hiç bilseydi, boşuna kanar mıydı insan, yanar mıydı çekip gidecek olana? Elbette kanmazdı ve elbette ki yanmazdı..
Yanacağını bile bile kendini kim ateşe atmak istesin ki? Hele ki bir vefasız için!..
Yine de sonunu bilmediğin ve yaşayıp görmek için bir ümitle bekliyorsun..
Ya gelir, ya gelmez, orasını sadece Allah bilir..
Senin elinden hiç ama hiçbir şey gelmez, sadece büyük bir ümitle beklemekten başka..
Ararsın durursun, bakınırsın caddeler ve sokaklar boyunca..
Tohum tohum ekersin ümitlerini,o beklediğinin yollarına..
Bazen bir dost tesellisi bile istemezsin, yüreğin aldırış etmez, hiç söz dinlemez..
Kim ne söylerse söylesin, deli gönlüne karşı koyamadıktan sonra ne fayda, söylenen tüm sözler artık boşadır boşa!..
Avunursun öyle, kandırırsın kendini, dara düşersin çoğu zaman, kimse duymaz sesini hiçbir kimse, süzülür gözlerinden ve oluk oluk akar yaşlar..
Hiç uslanmaz deli gönlün beklemekten, günler, aylar, yıllar geçse bile bir an olsun uslanmaz..
Bazen olmayacağını bile bile onu bekleyip, kendini kandırmayı bir çare sanırsın..
Ölüm seni bulana kadar beklersin belki de..
Ama hayırlısı ne ise, Allah ne yazmışsa kaderinde o olur..
Ümitle bekleyenler için;
Hem cennetim
Hem cehennemim
Sensin kıyametim
Bak şimdi gör halimi
Dipte bedenim ölmekteyim
Derinde toprağım gömülmekteyim
Gel kurtar beni bu azaptan
Ben hala ümitliyim
Ve beklemekteyim…
UMUR AHMET CAN
Aktual.az
Link; aktual.az/news.php?id=1619
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.