özlüyor insan
Hayatımızı bazı insanlar üzerine kurarız. Bunlar aileden,akrabalardan ya da çevrenden herhangi birileridir aslında. Ama onlar gidince ters köşe olursunuz. Tüm dayanak noktalarınız yıkılıverir. Çoğu zaman elinizde olmadan giderler. Siz bırakmasanız da onu, onları alırlar. Biliyoruz herkesin bir vadesi var. Herkes gider, her şey biter. Doğanın kanunu bu devir olmak zorunda. Özlersiniz ama. Kimse de bunu engelleyemez. Özgür olabildiğimiz tek şey özlemektir. Ne döndürebilirsiniz ne de yanına gidebilirsiniz. Sadece özleyebilirsiniz.
Bulaşık yıkayan herkes bilir bunu. Süngeri öyle bir sıkarsınız ki bir damla su kalmaz içinde. işte öyle sıkıyorlar kalbimi. bir damla can kalmadı içinde tamamen tükendim. Ne için mi yaşıyorum? Hala elimi tutanlar için. Hayat yaşa, boya, kiloya, güzelliğe, çirkinliğe, iyiliğe, kötülüğe bakmıyor. tıpkı okuldaki sınavlar gibi. Herkes bir amaç peşinde. Ona ulaşırken diğerlerini harcıyoruz. Değer vermeyi unutuyoruz. gittiklerinde de özlüyoruz. Çok masumuz işte 7 harf ’’ÖZLEMEK’’. Öyle ya yeri geliyor birilerini birilerine tercih ediyoruz. Onlar istemiyor sevmiyor diye en sevdiklerimizden vazgeçiyoruz. Geriye küçük laf parçaları kalıyor (Hoşçakal- Elveda). Aklınıza geliyorlar ve yine ’’ÖZLEDİM’’ diyorsunuz. Hayat bizim elimizde değil. belki iyi olmak kötü olmak bizimle ama onları bile yaşadığınız çevre belirliyor. Çoğu zaman sırf başkalarını da özlememek için onlara adapte oluyoruz ve kendimizden vazgeçiyoruz.
Hayatta öfke aşk özlem nefret sevgi umursamazlık ne ararsan var. Hep mutlu olmuş biri ya da sürekli öfkeli birileri yok ama. Herkes karışık yaşıyor bunlar. Zor oluyor hepsine göğüs germek ama kimseye kaldıramayacağı bir dert verilmiyor. her şeyin ilacı zaman. Özlem hariç. Anılar kaldığı sürece özlersiniz.Sevdiğiniz sürece özlersiniz. Biri gelip hafızanızı almadığı sürece Özlersiniz. Çünkü her giden sizden bir parça götürür ve bizlerin yaradılışında kopan parça yenilenmez. Eğer birilerini ya da bir şeyi özlüyorsanız hapı yuttunuz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.