Okur Okur mu ?
Şairi, şiiri değilde okuru eleştireceğim biraz.
Kültürel zenginliğin bol olduğu bir ülkedeyiz ki kültürü zengin olan bir ülkenin edebiyatı çok çok zengin olmalıdır. Bizim edebiyatımız zengin mi ? -Hem de çok zengin ama ne yazık ki okurumuz fakir.
Düş fakiriyiz kardeşim! Şiir düşmanıyız , roman bilmeyiz , masal çocuk işi deriz , öyküye gelince basitleşiriz. Hele ki günümüz ne vahim.. E be kardeşim bu gençlik " Nâzım Hikmet"okumuyor! Okumadan nasıl bilecek kurtuluş savaşı destanını? E be kardeşim bu gençlik "Sabahattin Ali"yi bilmiyor!
Bak güzel kardeşim bizimkiler aşkı tutkulu yaşadığını sanıyor , gidip parkta ağacın altında sevişiyor ama güzel kardeşim "Cemal Süreya" okumuyor! Ne olacak bu halimiz demeye de dilim varmıyor pek.
Okurlara sesleniyorum "Bizim edebiyatımız çok zengin , okuyun be kardeşim"..
YORUMLAR
tebrikler. Kısa ve öz ama doyurucu.
Sizin yazıdan hemen önce bende bu konuyu benzer bir şekilde ele aldım. Okursaniz sevinirim. Kaleminiz daim olsun.
Iyi akşamlar
ferhat demir tarafından 7/11/2014 10:35:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
şozibere
okumadan okumuşluk kulaktan dolgunluk ezber edilmişlik neyimi hiç önemsizlik
okuma özürlü toplumuz işlenmemiş ham odun kalmışız demir gibi sert ateş gibi yakıcı olmusuz cehaletın cehennemi herkes okumayı bilir okuduğunu anlat daha ıyı olur özet geç anlarım gerısını özet gibi hayat yaşamıyoruz özet gibi yaşıyor sayarız .....