BEKLİYORUM....
Saçlarını kokusunu unuttum gözlerinin rengini bana bakışını gülümseyişini birlikte mutluyken yaptığımız herşeyi unuttum nedense unutamadığım bir adın kaldı içimde beynimin ve yüreğimin unut dediği herşeyi unuttumda bir adın kaldı geriye unutamadığım hep içimde sakladığım kimse söylesin istemiyorum adını kimse bilmesin içimdeki sevgini kimse bilmesin seni nasıl özlediğimi yanlız ben de saklı kalsın adın elini tuttuğumdaki o sıcaklığın şimdi sana nasıl kızıyorum bilsen ne vardı gidicek diye ne var dı seninle koca bir ömrü yaşamak varken neden bu yokluğun hergün içimi parça parça eden her defasınba bana iç geçirten özlemekse özledim. sevmekse seviyorum ama artık sadece seni içimde saklıyorum sesli cümleler kurmadan kimseye anlatmadan seviyorum sen bunun nasıl birşey olduğunu bilemezsin sen beni hiç gizli gizli sevdin mi kimse duymasın bilmesin dedin mi sen sadece gitmeyi seçtin bense kalandım yanlızlığımın yanına kalan. Sen gideli çok oldu sevgilim ben hala seni içimden sessizce sevmekteyim hiç ayrılmamışcasına hiç ağlamamışcasına yine seni sessizce beklemekteyim...
YORUMLAR
Hiç boşuna beklemeyin, gelmicek :)
içinizi de artık rahat bırakın, başka saklıyacak insan mı kalmadı ...Gereksizmiş işte, temizlendi gitti :)