- 597 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Her İnsan Başarabilir
Her insan başarabilir, çünkü her insan yaratılışında kendisine sunulmuş olan tertemiz bir tuvale sahiptir. Onu işlemek ve renklendirmek cesaretin,azmin eseridir. Düşünce bir boya, inanmak ve gerçekleştirmeye çalışmak ise tuvale düşen fırça darbelerinden ibarettir. Bu son nefese kadar devam eder...
Bu dünyadan göçüp gittiğinde ardında rengarenk bir tablo mu bırakmak istersin, yoksa üstünkörü karalanmış bir kağıdı mı ? Madem hayatının güzel bir resim kıvamında olmasını istiyorsun, o zaman niçin çaba göstermiyorsun ? Unutma ! Kader; yüreğinden geçenlerin, hayatına yansıtabildiğin kadarını yaşamandır.Yani kaderin kendi çabana bağlı kılınmıştır. Tek değiştiremeyeceğin doğum ve ölüm, ama diğer tüm seçenekler senin zihninde mevcut. Seçim tamamen senin elinde...Gerekli olan tek şey düşüncelerine güvenmen, bunları uygulamaya çalışman ve sebat etmendir.
Doğduğun için, doyduğun için ve düşünebildiğin için şükret...İnan ve azimli ol, asla yılma ! Yarı yolda kendini terkedip sakın gitme. Eğer bir kez kendini bırakırsan, geri dönemezsin. Eğer inanmazsan en büyük ihaneti benliğine yaparsın ve eğer benliğine ihanet etmiş olursan, işte o zaman yaşadığının farkına dahi varamazsın. Şimdi hayal et, fikir üret ve gerçekleştir. Tablonu sergileyene dek uğraş ve tuvalini güzelliklerle çiz...Sen buna değersin ve çaba gösterdiğin sürece başarabilirsin !...
Ahmet Yalçın Aşcı