- 763 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
keyfim kaçtı
fena halde keyfim kactı.sebebsiz değil bu.memeleketimi düsündüm keyfim kactı.milletimi düşündüm keyfim kactı.baksanıza bir cevrenize keyfinizin kacmaması mümkünmü? sokaklarımızda şiddet,terör,ahlaksızlık almış başını gidiyor.hoşgörü saygı sevgi devri kapanmış.otobüste yaşlı teyzeye yer verme gibi bir davranışa rastlamıyorum bile.caddelerimiz,iş merkezlerimiz,radyolarımız,televizyonlarımız,sinemamız,tiyatromuz tamamen bir yozlaşma içerisinde.hangimiz caddelerde ulusal kimliğimizi belirten bir mağaza ismine rastlıyoruz.hangimiz ulusal degerlerımızın yaşatıldıgı etkınlıklerde yer alıyoruz.hepimiz körü körüne bir taklıtçilik ve hayranlıkla kimliğimizi kaybediyoruz.ben çevremede milli degerlerimi hatırlatan güzel türkçemin güzel kelimelerini göremek istiyorum.saygısızlık içerisinde değil,atalarım gibi saygı sevgi oratamında yaşamak istiyorum.cocuklarımızın ailelerını terk etmelerını aile içi şidedti değil,türk milletinin temel yapı taşı olan aileninsağlam temeller üzerine oturmasını istıyorum.insanların biribirine tahammülsüzlüğünü değil,hoşgörünün toplumun her yerinde hakim olduğu dedelerim gibi yaşamak istiyorum.adaletsizliğin değil,cihan hükümdarı fatihin kolunun kesılmesi kararını verebılecek bir adalet sisteminin oldugu toplumda yaşamak istıyorum.ben sadistliğin gaddarlığın değil,insani ve vicdani duyguların herseyin üstünde tutuldugu,insan hayatının degerli oldugubir ülke bir vatan ve bir dünya istıyorum. ve ben bunları göremeyınce keyfım kacıyor.ya siz bu şekilde yaşamaktan mutlumusunuz.yoksa sizinde mi keyfiniz kaçtı?