- 908 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BÜYÜDÜMM
İlk dünyaya geldiğimde herkes gibi hiçbir şeyden habersizdim gözlerimi dünyaya açmıştım belki ama ben etrafımdakileri görebilmişiydim ki…
Zaman geçti adım atmayı öğrendim bebek olduğum evre bitti bitiyordu çocuk oldum sonra büyümenin ne olduğunu bilmeden büyümenin hazzıyla koşup oynamaya başladım her şey öylesine tozpembeydi ki hayatı bir oyuncak mı sanmıştım çocuk aklıyla. Bir an önce büyüme hevesi vardı içimde özgür olmak annenin “terleme, koşma, uzaklaşma, hadi tabağındakini bitir…” cümleleri olmadan kendi kararlarını alan bir birey olma isteği… Uzun gibi görünen ama aslında kısacık olan hayat çocukluk evresi de bitti artık bir yaş daha büyüdüm buluğ çağına geldim hayatı artık bir çocuk gözüyle görmüyordum her şeyi yapabileceğime inandığım güven duygumun tavan yaptığı bir evreye girmiştim kurallar yoktu gözümde kuralların çiğnenmek için var olduğuna inandığım bir dönemdi bu enerji doluydum hiçbir yere sığamıyordum hep bir şeyler yapma ihtiyacı vardı içimde gezmek, alışveriş, partiler ve galiba bir sevgili özenti duygusu sırf ben ondan daha üstünüm demek için kötü alışkanlıklara gebe kaldığımız o dönem “BULUT DÖNEMİ” her şey bir bulut hafifliğindedir çünkü o dönem önünü arkanı düşünmezsin iradenle ilk kez bu dönem tanışırsın güçsüzsen kaybolur gidersin…
Ve yavaş yavaş hayatın kolları seni sarıp sarmalamaya başlar tanımaya başlarsın bunca zaman tanıdığını sandığın ama aslında hiç bilmediğin bir dönemdir bu. Özgür olmak istiyordum ya hani işte fırsat elimdeydi para kazanmalıydım ayakta kalmak için özel lüks istekler en üst sıralarda yer alırken şimdi temel ihtiyaçlar yer almıştı listeyi gezmek yoktur eskisi kadar zaten bütün bir gün çalışmak yoruyordu, birilerine sırf havam olsun diye sevgili yapmakta yoktu yada uğruna ölüyorum dediğin insanın aslında buna değmediğini görmek , küçükken büyümeyi isterdim şimdi büyüdüm çocuk olmayı istiyorum annemin bana yeniden kurallar koymasını babamın beni sımsıkı kucaklayıp öpmesini…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.