- 681 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Mehdi nin bana göre olmazsa olmazları ...
Mehdi ... İnancımıza göre bir gün gelecek mi ? Gelecek ... Buna inanıyoruz.
Peki Mehdi , nasıl bir şahsiyettir, nasıl bir karakterdir gelin azıcık tahmin etmeye , irdelemeye çalışalım.
Övgüler dizmekten çok daha yararlı bir iş yapmış oluruz. Önümüze gelen her zirzop şahsiyeti de haşa Mehdi gibiymişçesine yağlayıp yıkamayız o zaman.
Mehdi’ de en azından benim düşüncelerime göre ,bulunabilecek vasıfları tahmin etmeye ve sizlerle paylaşmaya çalışacağım.
*
1- Mehdi , en azından islam dinine inanan , müslüman biri olmalı . Gerçek müslüman. Çakma müslüman değil yani.
*
2- Mehdi , en azından ABD, İngiltere, Fransa, İsrail gibi emperyalist sömürgeci ülkelerin maşası , elemanı , desteklediği " maşa " tiplerden bir insan olmamalı.Olamaz yani.Olursa adı Mehdi olur da , dinimizde inandığımız o Mehdi olamaz.
*
3- Mehdi , örneğin bu gün ABD , İngiltere , İsrail in " müttefiki " ülkeler ya da insanlar arasından çıkmayacaktır. Neden ? Çünkü bu ülkelerin en büyük temel düşmanı " islamdır " . ABD, İngiltere, Fransa, İsrail, Ermenistan gibi ülkelerin yüzyıllardır " mittefiki " olan ülkeleri sırasıyla sayalım mı ? : Suudi Arabistan, Kuveyt, Bahreyn, Ürdün vs.. Bu ülkelerdeki yönetimler, Prenslik, Krallık gibi yönetimlerle yönetilmekte, kral ya da Prenslerinin eşleri, ya da diğer bir çok devlet yöneticileri , Bakanları, İngiliz, Fransız gibi hristiyan uyruklulardan seçilmektedir. Yukarıda bahsettiğim küresel emperyalizmin , sömürgeci ülkelerin "müttefiki" olan bu tip ülkeler , kısacası " sömürgeci", "sömürücü" , "haramzade " yapılarıyla , Mehdi çıkarabilirler mi ? Bu bence çok zordur.
*
4- Çok kısa üllemizden de bahsedip geçelim. Mehdi , en azından " adam " dır. ABD, İngiltere, Fransa, İsrail gibi sömürgeci devletlerin "ikna edilmiş " , " eğitilmiş " , " görevlendirilmiş " elemanları en azından zaten adam dahi değildirler ki Mehdi olabilsinler.
*
5- İslam dini ve müslümanlık ; önce ahlak, dürüstlük, namus, şeref kavramları gerektirir. Hayatı boyunca bir çok konularda 1 , 2 değil sayısız yalanları havada uçuşan insanlardan da mehdi olmaz. Onlardan " yalan makinaları " olur.
*
6- Elhamdülillah müslümanız diyebilenlerdenim ben. Elbet bu ülkede yalnızca müslümanlık dinine mensup insanlarımızdan başka dinlere mensup ya da belki de hiç bir dine inanmayan insanlarımız da vardır ya da olabilir.Olması doğal karşılanabilir. Bu insanların arasından müslüman gibi görünüp hristiyan musevi yahudi çıkarlarına biat etmiş, emperyalist ülkelerin, en başta örneğin İngilterenin yüzyıllardır yaptığı gibi , islam coğrafyalarında, müslümanları sırf "müslüman mışçasına" ,islam dininin motiflerini kullanarak kandırmak ve dinden, hak yolundan çıkarıp , emperyalizmin uşaklarına dönüştürebilmek için harıl harıl yetiştirilen " ingiliz ajanları " vardır..Dıştan bakar, islam,müslüman zannedersiniz.Ama o kişi, hristiyan dünyasının ve emperyalizmin çıkarlarını savunmak amacıyla islam coğrafyalarının içinde yetiştirilmiş olan ajanlardır. Bu tip emperyalizm ajanları , islam, müslüman görünümlü hristiyan uşakları arasından Mehdi çıkar mı ? Bence bunlar arasından da Mehdi çıkmaz. Vatan hainleri çıkar.
*
7- Efendim uzatmayalım, Mehdi, Ne ABD, ne İngiltere, ne Fransa, Ne Rus, Ne Çin, ne de İsrail uşağı olan kişilerden olmayacaktır...Boşuna mazlum, iyi niyetli gariban , saf , gözleri açılmamış müslüman kardeşlerimiz bu tip güçlerin uşağı , maşası , ikna edilmiş sinsi iç hainleri’ne aldanıp da , amanin ne de müslüman adam " sakın Mehdi bu olmasın ? " yanlışına düşmesinler.
*
8- Hepsini tekrar saymaya gerek yok, bu emperyalist küresel güçlerin orta doğuda, islam coğrafyaları üzerinde planladığı " işgal ve sömürü " planlarının bu islam ülkelerinin içindeki figüran görevlileri de , doğal olarak , Mehdi olamazlar.
*
9- Mehdi , işte yukarıda saydığım nedenlerle , o özelliklerde kişiler olamayacaktır. Mehdi nin , temel vasıfları : Hiç bir emperyalist ülkenin piyonu, ajanı, beslemesi, maşası olmamasıdır... Mehdi, adam gibi adamdır kısacası.
*
Malesef kötü bir alışkanlığımız var bizim.Hatta islam coğrafyasının da.Kalkar birileri " çözüm süreci " der... Neyin nesidir? yöntemleri nedir? neyi nasıl çözecekler" asla bilmeyiz de ; kınalı koyunlar gibi düşer arkalarına sürüklenir gideriz bir yerlere... Bu "çözüm süreci " diyen kişilerin, kendi partilerinin içindeki kendi milletvekilleri, devletin hukuk organları, yargı organları, ordusu , sıradan vatandaşları dahi bu çözüm süreciyle neyin çözüleceğini, nasıl çözüleceğini dahi bilmezler.Gizlidir bu bilgiler.Sadece gizli terör örgütü başlarıyla , elemanlarıyla görüşülüp organize edilmeye çalışılan çakallıklardır çünkü.Perde gerisinde hiç değişmeyen o sümürgeci emperyalist ülkelerin bu işleri organize ettiklerini de söylemeye bilmem gerek var mıdır? ABD büyükelçisinin Diyarbakır kırsallarında salına salına dolaşmalarının bir amacı vardır elbet.Ordadoğuda, ABD nin hangi hayırlı işine şahit oldunuz efendim?? ..Bozulmayınız öyle..Yazdıklarımda yalan mı yanlış mı ne var ? siz ona bakınız...
*
Ha , çözüm değil bir ülke coğrafyasının , ulusal sınırlarının, bütünlüğünün parçalanması için sinsi planlar yapılır sadece.. Irak ı düşünelim. Barzani, kürt bölgesinin bağımsızlığını ilan ederiz diyor. Anayasasında var mı? yok... Irak toprak bütünlüğüne sahip tek ve üniter bir devletti bir zamanlar... Kim parçaladı Irakı? ABD , İngiltere, İsrail şer üçgeni değil midir Iraka saldıranlar . 1,5 milyona yakın müslüman Irak vatandaşını katleden , 300 binden fazla Iraklı müslüman kadının namusuna tecavüz eden onlar değil miydi? Müslüman ülkeler nerdeydi? İşbirlikçi hain " müttefikleri " bu saldırgan güçlere destek verdiler.Hala da bu saldırgan güçlerin uşaklarıdırlar.
*
Ülkelerin ulusal birliğinin , bütünlüğünün, topraklarının parçalanması , ülkelerin bölünmesi , hiç bir coğrafyada hiç bir ülkede " çözüm süreci " biçiminde saf insanları kandırmak , uyutmak amacıyla kullanılmamalıdır...Bunun adı da başkadır sonucu da başkadır...Sonuçta bu vatan toprakları bölünecek parçalanacaksa, bu ülkede kardeşçe yaşayan turttaşlarımızın bir kısmı, bu ülke yurttaşlığından çıkıp yabancı haline gelecek , başka biçimde bağımsız bir başka devlet kurmak derdine düşeceklerse, bunun bir tek adı olur o da "ihanet " tir dostlar...Hangi egemen güçler adına onların çıkarları adına yapıldığını anlayabilmek için, ortadoğu coğrafyası üzerindeki ABD nin " efendim ulusal çıkarlarımızzz " dedikleri o ulusal çıkarlarının ne olduğunu anlamamız gerekiyor...Bölgedeki 3-5 milyon kürt kökenli kardeşimiz , o katil ülkelerin asla umurlarında değildir çünkü...Amaçları , sömürü alanlarını genişletmektir sadece...
*
Tüm bu nedenlerle , hep derim ki , sap ile samanı ayırmasını öğrenelim... Yüce Allah’ın verdiği aklımızı adam gibi kullanmasını öğrenelim... Gözlerimizi iyi açalım...Dostlarımızı da , düşmanlarımızı da iyice görelim. Gün bu gündür.
*
Önümüzde , karşımızdaki bir çok devlet adamının kişisel mal varlıklarının 10 yııl içerisinde 1300 kat tan daha da fazla arttığını gözlerimizle görürüz de, 10 milyar doların üzerinde isviçre bankalarında paralarının oldugu vikiliks belgeleriyle , gizli ABd büyükelçiliklerinin devletimizin çeşitli kademeleriyle görüşmelerinde dile getirilir de , bu adamlar hala " iki gözü iki çeşme " gariban , ezik, mazlum numaralarına yatarlar.Bizler de çok çok safız ya , bazılarımız bu adamları haşa "peygamber" mertebesine çıkarır, bazılarımız da bunlara " mehdi " yakıştırması yaparlar.Ne diyeyim dostlar ? Allah akıl fikir versin hepimize ...
*
Tüm dostlarımıza hayırlı ramazanlar diliyorum. Allah cümlemizi , hayırlara döndürsün, yoldan sapanlardan eylemesin dostlar... Saygılar...
YORUMLAR
çok güzeldi arkadaşım...bazı ları mehdiyi işlerine gelen kişilere atfetmiştir olay budur fakat bilsinler ki bu sahte mehdiler onların da başına kazak örecektir gün gelecek sahte olan herşey gibi o sahte mehdileri de uçurumlarda kaybolacaktır...unutmasınlar ki Birsöz var " şeytanla ortaklık eden sonunu hazırlar " kutluyorum
rüzgar çanları tarafından 7/5/2014 4:44:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
şu olmaz bu olmaz... şöyle olmalı ya da böyle... başka derdiniz yok mu kuzum sizin? bilinmesi gereken tek hakikat şu; Allah Allah'tır ve de kul da... kul ! bu aleme sizler nizam vermiyorsunuz ! O dilediğini yapmakta ''Muhtar'' olandır... tıpkı, bir çobanı bir yetimi... iki cihana Efendi yaptığı gibi... kısır siyasi mülahazaların fevkinde bir nazarla söyleyeceğim; Mehdi... bir çocuk kalbini taşıyacak... bir canavar değil !
Mert YİĞİTCAN
Allah'ın haşa işine karışmak değil , allahın verdiği aklı kullanmak gerek. Evet kardeşim , mehdi, bir çocuk yüreği taşıyabilen vicdanlı ve kin bilmeyen bir insan olacaktır, olmalıdır, bir canavar değil...
Yazımın içeriği gerektiğince ve yeterince açıktır... Kimne kadar anlayabilecek ise o kadar anlayacaktır kuşkusuz. Daha ötesini bekleyemeyiz ...
Unutmayalım ki " anlayana sivri sinek saz , anlamayana da davul zorna az gelirmiş " ... Size kolay gelsin.
Hayırlı ramazanlar beyefendi.
Esenlik dileklerimle...