- 440 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ihtiyaç var
nefret mi? insan kendisinden nasıl nefret eder? beni başkalarıyla karıştırma, ben seni hep beklerdim. bir gün de beklerdim bir ömür de. belki şimdi beklemem, insan aklını kullandığında daha önce yaptığı hataları anlıyor ki sen en büyük hatamsın benim. belki suç bendedir belki doğru zaman veya yer değildir vesaire. ben seni çok bekledim, ben seni çok sevdim be. olsun, canın sağ olsun. dediğim gibi ne senden nefret edebilirim ne de sana beddua edebilirim.nasıl edeyim bu kalp zamanında her atışını seninle birlikte atmıştı.insan kendi kalbine beddua eder mi? ve çok dua ettim Allah’a seni unutabileyim diye. keşke hayırlısını isteseydim. şimdi sensizim belki, ama hiç de iyi değilim. seni severken seni özlerdim, şimdi seni hatırlayamıyorum bile. seni göremediğim zamanlarda gözümü kapatmam yeterliydi. otuziki diş gülerdin hep. hatırlayamamak en kötü durum bu aşk olayında. seni özlemeyi hiç sevemedim ki ben. gün geçtikçe seni sevmeyi bile özledim... durum böyle, ama pişman değilim, sen aklımdayken umudum kalmamıştı bu hayatta. iyi ki gittin diyemesem de gittiğinin iyi bir şey olduğunu anladım. Allah’a emanet bir zamanlar sevdiğim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.