- 2167 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Hökkem ve Ukalâ
Türkiye Anadolu’sunda, Türksoyluların en kesif olarak yaşadığı bölge neresidir ?
Cevabınızı duyabiliyorum:
"Orta Anadolu" bölgesi...
Sonrasında da, Akdeniz ve Ege bölgelerini bu nufus kesafetinin devam ettiği yerler olarak sıralayabiliriz…
Bu sıralamanın en sonuna da Rize-Hakkari-Kayseri bölgesini koyarak, kesafetin en müphemleştiği yerler şeklinde, bölgesel dağılımı tamamlarız.
Sevr Antlaşması’nda da "müstevliler" bize Sinop-Konya ve Sivas-Eskişehir arası bir alanda yaşam hakkı vermişlerdir...
O da gecici olarak.. bilindiği gibi "Doğu" ya da "Şark Sorunu" gereği, bir müddet sonra oradan da kovulup, geldiğimiz yerlere yani merkezi Asya steplerine kadar sürülecektik!...
Bu plan halen, Genişletilmiş Büyük Ortadoğu Projesi olarak Akp-pkk-IŞİD, Nusra veya ÖSO selefi eş’ari eşbaşkanlık şubelerince adım adım ve hedefine doğru, yürümektedir !
Şimdi ilginç bulduğumuz bir soru ortaya atıyoruz, soru şudur:
Akpkk Otuz Mart’ta yapılan son yerel seçimlerde, en çok nerelerden oy almış görünüyor !?
Bunun nedeni üzerine düşünmeli ve Lenin ’in o meşhur sorusuyla, devam edilmelidir.
Sorusu çok bilindik bir sorudur, "Ne yapmalı ?"
Daha sonra birbiriyle çok ilintili olduğunu varsaydığım ikinci bir soru tevdi etmek istiyorum.
Bu soru da çok klasik ve meşhurdur; “Nereye gidiyoruz ?”
Efendim; Bu Akpkk gürühunun Genel Başkanı RTE başta olmak üzere, tüm üyelerinde bir Türklük takıntısı ve kaşıntısı vardır, bilirsiniz…
İki de bir kalkar Türklüğü, Türkçülüğü, Türk milliyetçiliğini ayaklarımızın altına aldık, çiğniyoruz derler !...
Sanırsınız ki bu zevat Türkiye Cumhuriyeti’nde değil de, Para-gonya ülkesinde iktidardadır !
Bahsettiğimiz Para-gonya ülkesi de, yine bu haramzadelerin gözünde sadece cukkalanacak, yağmalanacak ve bölünüp bölücü Kıro’ya-Ermeni’ye-Dönmelere peşkeş çekilecek “Dar-ül Harb” memleketidir !
O kadar ki.. sanki bu ülke Türklerin, Türkmenlerin ülkesi değilmişçesine, Türkiye Cumhuriyeti devlet ibaresi olan ’T.C.’ remzini, kullanıldığı her bir yerden silmeye çalışırlar !...
Bunca utanmazdırlar, edebsizdirler yani !
Türklerin, yine onların mantığıyla düşünürsek bile nüfus kesafeti "malum" ve en yanlı tespitlere göre dahi yüzde seksen sekiz – doksan civarındadır.
Buna rağmen kalkar; bin de, on bin de veya yüzde bilmem kaç "buçuk" nüfüs oranına sahip otuz bilmem kaç diğer etniyle eşit tutarlar, Türkleri !
Bilirsiniz "Türkiyelilik" garabetini öne çıkaran da, meşhur moron emperyalizm ve tezidir !...
Apo, Feto, RTE gibilerin bu tezi "mal bulmuş mağribi gibi" sahiplenmeleri, aynı merkezin elemanları olmalarındandır !
Burada da kalmazlar.. borazanları aracılığıyla; değiştirilecek şeyler sırasında bayrağın.. İstiklâl Marşı’nın da olduğunu söylerler…
Cesareti görüyor musun müslüman, Hani M.Akif’ti.. öyleydi.. böyleydi ya; lan ?!..
Ya; lan !.. yalandır ite, köpeğe böyle !?!
İşte bunların dahi değişeceğini söyleyen, okullarda öğrenciler tarafından okunan "Andımızı" kaldırmaz mı ?...
Kaldırır elbet, onu da kaldırdılar !…
Devletin resmi dili Türkçe’nin yanına.. hem de devlet kanalı TRT üzerinden.. Anayasa’ya onca aykırılığına aykırılığına rağmen.
Kürtçe, Arapça ve daha bilmem daha kaç etninin diliyle mezar kazan kimdir, peki ?
Kim olacak, bu malum Türk ve de Müslüman görünümlü, kripto vatansız ve milletsiz takımı….
Peki, böyle Türk’e ve onun devletine açık hasmi icraatları olan bir partiye, en kahraman Rıdvan takımından Türklerin (?!) soyundan geldiğini bildiğimiz seçmenin tercihi nasıl bu kadar çok olabiliyor!
Türklerin kesafetle yaşadığı bu bölgelerden, yine neden bu kadar çok oy çıkabiliyor, bu hainlere ?!
Burada “nasıl” sorusu anlamsızdır.. sormuyorum o nedenle ?!
Hakikaten, ne cesaretle bunca Türk düşmanı.. içinde “Türk" geçen ne kadar kavram varsa kini dini olmuşlar icmali bu kansızılara nasıl oy veriyor; Türkler ?!
Ben verilmediğini, bunların her şeyde yaptıkları sahtekarlık, yalancılık ve utanmazlığı burada da yaptıklarını yazıyorum.
Öyle ki, 2007’den beri yapılmış bütün seçimlere hile karıştırarak bu sonucu aldıklarını da iddia ediyorum.
Anayasa’daki kuvvetler ayrılığı ilkesini "eşek gibi tepen", her yeri Akpkk faşist dikatatörlüğünun yobazlığıyla ile taçlandıran(!) bu hainler, Türklerden bu kadar oy alamıyorlar…
Ama Türklerle ilgili şu gerçekleri de yazmamız gerekiyor.
Objektivite, bilimsel ve tarafsız düşünce bunu söylemektedir.
Müslümanlığımızın derinlik olarak, sığ olacak şekilde, zaten ortada olduğunu savlıyorum.
Şöyle ki.. hem koyu müslümanız der, hem de "çalsın ama çalışsın..." gibi bir ölçüyü de buna gerekçe yaparız !
Nasıl oluyorsa ?!
Şarkılarımza, türk(ü)lerimize varıncaya değin sinmiş.. bilinçaltındaki inanç samimiyetimizi gösterdiğine delil sayabileceğim "Dini olup, imanı olmamak" halimizdir, göstergesi…
Öyleyse, nasıl bu kadar koyu bir dindarlıkla koşut gidebiliyor ?!
Evet, biz Türkler tarih boyunca bir çok dine dahil olmuş,bir o kadar dinden çıkmışızdır ve görünürde de her daim bir dinimiz vardır.. olmuştur.
Ama ben diyorum ki; bir dinimiz hep vardır ama "imanımız" asla yoktur !
Çünkü biraz imanı olan.. bu kadar hırsızlığı, hainliği, sahtekarlığı, namussuzluk ve ırzı kırıklığı normal bilmez !
Bilir mi yoksa ?!!
Eğer biliyorsa, kusura bakmasında bu değil miletim, babam dahi olsa ben ona verecek bir aşağılama “sıfatı” bulamam !!!
Bu kadar genel bir şerefsizlik içeren sıfatın, mevcut sıfatların içinde karşılığı yoktur, diyebiliyorum.
Yazdım gitti.. isteyenle polemik dahil her şeye de hazırım !..
Şeytanın gör dediği bu yeri görmek durumundayım !
Dinimizin görüntü olarak var, imanımızın da asla ve kat’a olması hali gibi; dilimizin var Türklüğümüzün de böylelikle bir “var ama yokluk halinde" olduğunu söyleyebiliyorum.
Gerçekten dini imanı olan, Türksoylu olan; bunca olup biten yağma, talan, çalma, çırpma ve ihanetin zirve yaptığı soysuzluklara rağmen, gider de bu Akpkk’ya oy verir mi ?!...
İçinden çıktığım, ait olmaktan hep kıvanç duyduğum ulus ve soya dair, daha kötü şeyler yazmak istemiyorum !
Burada bırakıyorum...
Ama bu çelişki ötesi toplumsal garabet halimiz üzerinde de, derin derin düşünmeyi öneriyorum.
İki soru vardır.. çok kalıcıdır !
İlkinin Lenin’e ve diğerinin de Latinlere ait bir özdeyişi olduğunu biliyorum.
Sürekli tevdi ve tevzi ediyorum.
Bir:
Ne yapmalı ?
İki:,
Nereye gidiyoruz !?
Ahmet Kutlu Ayyüce
27.06.2014 -12:16
YORUMLAR
Değerli arkadaşım
Yazınıza yorum yapıp yapmamakta çekincem oldu nedeni öyle bir hırçın ifadelerle ve eksik bilgiyle dayalı yazı kaleme almışsınız ki şu öyle değil yanlış biliyorsun doğrusu böyle desek olacağız PKK’ lı
Bu kadar karamsar olmayın bu çalkantılı süreç normaldir 80 yıldır ülke askeri vesayete bağlı yasakçı ve baskıcı uygulamalarla yönetildik insanların demokrasi kültürü yeni yeni gelişiyor demokratikleşme sürecinde bunlar normaldir desek adımız çıkacak AKP’ liye doğrusu insan ne yorum yapacağını bilemiyor ama bir yerden başlamak lazım.
Dostum hani demişsiniz ya (akpkk) diye doğrusu AKP’nin barış süreci çabalarının dışında PKK ile arasında illegal bir ilişki var mı bilmiyorum. Fakat geçmişte yani AKP’ nin (A)sı bile yokken ülke içindeki belli çevreler PKK ile o kadar dirsek temasında o kadar illegal ilişki içerisinde idiler ki şaşırır kalırsınız. bunun gerekçelerini öğrenmek içinde basma kalıp bilgilerin dışına çıkıp farklı kaynaklardan da yararlanmak gerekir.
En azından bunu, iddia edilen Türklük adına yapmak gerekir.
Uzun zaman önce siyaset meydanı adlı programa da üniversite mezunu itirafçı eski bir üst düzey PKK ’lı terörist şunları söylüyordu. Görüntüsü ve sesi deforme edilmiş şekliyle ‘’PKK en büyük desteği ülke içinden alıyordu.’’ Programın sunucusu Ali Kırca soruyor;
-nasıl yani? Daha açık konuşurumsunuz? Kimlerden destek alıyor.
‘’ PKK’nın mali gücü 100 milyar dolardır takdir edersiniz ki böyle bir miktar para haraç toplamakla elde edilecek bir rakam değildir.’’diyor terörist ve sözlerinin devamında ise burası çok önemli !!!‘’PKK bu parayı uyuşturucu ticaretinden elde ediyor ve bu rakam uyuşturucudan elde edilen miktarın sadece bir kısmıdır yani PKK’ nın payına düşen miktarı 100 milyar dolardır.’’ diyor ve konuşma bu ve benzeri söylemler üzerinden devam ediyor.
Pekiii, geri kalan kısmı artık kaç yüz milyar dolar paraysa o nerede?
Ali Kırca’nın açık konuşun söylemine karşı PKK ’lı itirafçı isim vermese de. Bu miktarda bir paranın karşılığı olan uyuşturucunun trafiğini sıradan insanın yönetemeyeceği, yâda lojistik desteği veremeyeceği açıktır.
Dolayısıyla Bu ülkede derin devlet yapılanmasının içinde olan vatan millet edebiyatı yapan üst düzey insanların bu desteği vermiş olduğunu anlamak çokta zor değil kaldı ki bunu anlamak için siyaset biliminin içinde olmaya gerek yok mantıklı olmak yeter.
Bazı kesimlerin Barış sürecini sabote etme çabalarının önemli nedenlerinden birde budur.
Diyeceğim o ki dostum ne yapmalı? Sorusunun cevabı; şoven duygulardan kurtulup demokrasi kültürümüzü geliştirip insan haklarına saygılı şeffaf yönetim anlayışını benimsemeliyiz.
Nereye gidiyoruz un? cevabı da ne yapmalıyız sorusunun kararına bağlı.
Saygı selamlarımla.
Göktürkmen
Emperyal "akbenili" projeler olarak gördüğümü belirtmeliyim.
Demokra(t)sidir, demokrasi yazıldığına bakmayın , bencce insan hakçılığı değil d/in, mezhep ve etni hakçlıığıdır.
En üst sosyolojik aşamam olan halk veya ulus toplumsal çıkarını, bir etni, mezhep veya dinsel oluşum lehine dedemokra(t)siyle d/insan hakları şamamtasına kurban vererek dağıtmayı normal bulmuyorum.
Hem toplumbilime hem de zıtların birliğine aykırıdır. sahte zıt hep çelişkidir!...
Ben, ayrıca gerek demokrasi, gerek devrim ve gerekse sivilleşmeyi, hegemonya dayatmalar bütünlüğü içinde, ülkenin bağımsızlığına ve birliğine bedel olacak şekilde kabul etmiyorum, edemiyorum..
Bir ülke kendi nenell şartları içinde devrim, demokrasi veya sivilleşmeyi (the cilizations) gerçekleştirirse eğer... öylelikle normal bulurum.
Süreci (son on iki yıl) hiç normal ve dış proleteryadan bağımsız bulmuyorum.
İç proleterya zaten yazı konusudur...
Siz buluyosranız, buna da hayret ederim.
Emperya kapitalizmle, o kadar çok eylem ve söylem örtüşmesi var ki,bu sahte zıt/ gerçel çelişikiği yazsam, günler sürer..
Yorumunuzu okumayı emperyal argüman, söylem ve eylemler bütünü benzerliği ve gerekçelerden dolayı bitiremedim.
Değerli katkı için yine de teşekkürler, gereksiz polemiği saçma buluyorum...
Esenlikler dilerim...
Göktürkmen
Umarım anlaşılıyordur?!
Değerli Habib Dağ beyefendi, bu alana yazılan yorumlar için lütfen bir çözüm getirin, en azından bir süreliğine "düzeltme" imkanı olsun...
izalei suu davasi acilmali..
karsilikli mubadele ile.. taraflar.. hisselerine.. nufuslari nispeti dusen toprak parcalarina..
yerlestirilmeli..
daha once tc vatandasi iken.. tapu ile tecilli topragi olanlar.. ayni nispette toprak parcasi ile sulak kirac durumuna gore mevcut hakkini almali..
araya orulecek..
duvar ile.. ( suriye ile tc arasi yarim birakilir duvar degil..
yenile yapilmasi gerekir.. taraflar arasi.. su hendek engel ve mayinli duvar ) ortada tek kapi.. vize ile taraflar.. ilgili anlasma cercevesi.. turistik vize ile uc aylik seyahat edebilirler..
bunun disin da..
iltihap baglamis.. kangren kolun.. mikrobun tum bedeni sarmamasi endisesi ile..
arada.. sakulunde sapma..
ve etnisitesin de kayma olacagi endisesi..
herkese temiz kan sehadetnamesi dagitilmali..
bunu yaparken.. uc kusak oncenin disina cikilmamali..
karsilikli kiz alip verilen..
tampon.. ozerk bolgeye cekilip.. kontrol alti tutulmali..
araya.. burnuna halka kulaga kupe takip..
gobegine dovme yaptirir.. muphem ve muglak kesimin de..
paketlenip gonderilecegi mubadele de..
vakti ile dedeleri.. bez arap collerinden gelmis..
ayni ekmegi bolusup..
ayni kaderi paylastigimiz kimselere..
siz artik bizden degilsiniz.. siz artik turk degilsiniz.. denmemeli..
kriter olarak..
ziya gokalp milliyetciligi baz alinmali..
lenin gibi gomonis koku disardalarin..
turku bozacagi endisesi tasinip..
olasi mutercimlik hatalari minimuma indirgenip..
ey dunya turkleri birlesin.. prangalarinizdan keylim kaybedecek neyiniz var ..
tur turev.. cag kosuluna adapte slogan turetilmeli..
kanini kesseniz kirmizi akar insanimizin..
feysbuk trafigine goz attiginiz da..
birbirine hayirli cuma.. kutlu dogum haftasi dileklerin de..
halen baglayici cimentonun.. harstan.. once geldigi..
ve cehennem de daglanma kaygusunun..
etnisiteye.. toprak verime.. hak verime.. sicak bakma disin da..
bu haklari verir iktidari yine de her seye ragmen..
calsada cirpsada.. al ben yiyemiyom sen ye..
daha suriyeli siginmaci yokmu getir bakip beslemezsem namerdim..
sayin basefendim ol de oleyim bol de boleyim..
reflekslerinin..
uzun vadede.. hoduk tip.. beyaz elbiseli..
donusu olmuyen yerdesin tur zamanyolu ganal yedi dizisi ile olusmus..
neddullah efendi hazretleri vecizesi ile aydinlanma cagini..
ve mahalle aralari.. renk irk farksiz.. yesil bayrak dergah evleri asure tatmis bir edvar..
ve oglani askeri okula.. kizi tip fakultesine kayit ettirir.. dersane faliyetleri..
sinei millete kazili paraleliteyi cozemez iken..
asarim keserim.. kodummu oturturum tur.. biyik sarkitima.. sekilci bagirgan milliyetciligin..
faideden cok zarara goturur..
vu dahi ses kisikligina neden oldugu yadsinilinilamaz iken..
koy odalari kave koselerinde ki..
amarika kim oluyor.. niyorku iki gunde aliriz..
tur.. dis dunyayi hice sayar..
fikir mentaliteye itibar edilmemeli..
meksika ile arasina tel.. ormus.. palastin ile arasina duvar komus super gucler..
krtalik sut limana dek..
the wall oynamis..
saglikli kafa yapilari etut edilmeli..
hendek savasi ariya sinir engel kor.. askeri deha alkislanmali.. en basit misal ile..
gecinemiyoduk ayrildik..
denilecek medeni hukuk ile taraflar bosanip..
birliktelik sonu elde edilmis hatay..
yari yariya olacak..
arap azinlik haklari garantor edilecek tarz da..
harita sekillenmeli..
huzurun yok.. zonk zonk zonklayan.. bas agritan.. ayni cati alt yerine..
kokunden kesilen hastalikli kol ile sukun bulunmali..
cakil tasi edebiyati yerine..
sen.. migren ile..
gir kubura.. dunya senin olmus bos efendi der..
bas agrimaz bi cografya da..
ayni dili konustugun ayni dilde anlastigin..
ayni maya yogruldugun.. hastaliksiz vatan dilegi ile..
bu bu..
kafa patlatir..
her ne denli uzeri ukelalik serbeti gezdirilirse bile..
yazisina tat verir..
bu guzide.. nezih eseri kutlarim.. varsigiz iyiki.. dayim ol kalem..
saraylarda suremem.. daglarda surdugumu.. bin cihana degismem bu oksuz turklugumu.. saygilar.. dayim ol kalem..
Göktürkmen
amarika kim oluyor.. niyorku iki gunde aliriz..
tur.. dis dunyayi hice sayar..
"..fikir mentaliteye itibar edilmemeli..
meksika ile arasina tel.. ormus.. palastin ile arasina duvar komus super gucler..
krtalik sut limana dek..
the wall oynamis..
saglikli kafa yapilari etut edilmeli..
hendek savasi ariya sinir engel kor.. askeri deha alkislanmali.. en basit misal ile..
gecinemiyoduk ayrildik.."
Yorum için çok teşekkürler..
Yazım kurallarına ve tashih yöntemine dikkat etmenizi öneriyorum, daha anlaşılır olması açısından elbette...
Yalnız ve sadece bu yukarıdaki alıntı kısmı genel yazı içine aykırı olduğu için anlamlandıramadım, ayrıksıdır...
Siz kabul etseniz de etmesenizde emperyalizm bir teori ve teorik yasa ve dizgele rzorunluğundadır.
Üç perdeliktir. Siyam ikizi ve muhteşem üçlü tematiktir !
Üç perdeliktir, premieri ve galasıyla ve tekmnili birdendir
Rol dağılımını da vermiş olayım; emperyalizm, kapitalizm ve sömürgecilik..
Esenlikler dilerim.