NEREDESİN....
Giderken veda etmeden gittin öylece kaldım sorularımla başbaşa gözümden akan yaşlar yüzümde ki mutsuzluk yetmedi o eski ben olmaya sen gitmeden önce ne mutluyduk ikimizde buluşucamız günleri saatleri hesaplardık seninle gittin şimdi ne oldu sevgili sahi mutlumusun şimdi kiminlesin benden çok mu mutlu etti seni bensizlik. Sen kendini kuytu bir köşeye çekerken ben ortada kalmanın acısını yaşadım günlerce de fayda etmedi seni geri döndürmeye hep bi umut besledim içimde dönecek gelecek belkide bir gün yeniden biz olacağız sahi biz olurmuyduk sen dönsen geriye açsam kollarımı sana o eski tadı bulurmuyuz dersin sevgili biliyomusun hala seni özlüyorum hala seni arıyorum ama ne sana gelebiliyorum ne de sana olan özlemim diniyo gün geçtikçe daha çok geliyo içime oturuyo yokluğun ah diyorum bir gelse bir sarılsa bir kokusunu içime çeksem sonra isterse hiç dönmese ama son bi kez gelse diyorum da çığlığımı feryadımı duyan olmuyor.kendi yanlızlığıma geri dönüyorum uyan artık bu rüyadan uyan ne o gelicek ne sen ona kavuşabileceksin giden gittiyse dönmemeyi koymuş bavuluna alıp başını gitmiş uzaklara sen bir başına kaldın o boş sokakta artık o evlerin ışıkları daha bir loş yanıyo daha bi kayboluyosun onu aradığın sokaklarda günler aylar yıllar geçiyo hiç bir ses hiçbir haber yok ondan geriye kalan sana yeter bu işkence dön artık kendi yanlızlığına oysa ben hiç yanlız kalmamıştım o hep yanımda ben hep mutlu ben hep şarkılar söylerdim o sokaklarda dans ederdik komşu evlerin zillerine basar kaçardık çocuk gibi sana sarılır unuturdum tüm dertleri şimdi ben yanlız ben sensiz ben kendimi unuttum o sokaklarda bir seni unutamadım sen şimdi nerdesin karagözlüm kimin yanında...
YORUMLAR
bir ilişkinin mutlulukla sonlanmasını kim istemez ki ? Ayrılık insanı kendisiyle baş başa bırakıp, hayat yolunda bir müddet yalnız yürümemizi sağlıyor ...Sonra daha sağlam daha emin adımlarla yürümemizi öğretiyor...Yaşanılan acılar ve ayrılıklar bir bakıma olgunlaştırıyor insanı...