yeniden!
uzun zamandır şiirlerimin arasından güzel bir tane seçip siteye eklemek ihtiyacı içindeydim.ne zaman evde iki elimin arasına alıp ta başımı düşünme fırsatı bulsam yeniden aklıma düşüverirdi bu istek.dünde aynı istekle açtım şiir defterimi..üç beş şiir sonrasında sert bir kahve içmeliyim dedim.bu kasveti ya taçlandırır yada kıskandırır cinsten sert.sonra doğrulmaya çalışırken oturduğum yerden şiirlerin arasından harflerin, kelimelerin bazen bütün cümlenin kurtar bizi dercesine boğazıma sarıldığını hissettim.hani küçük bir çocuğun yürümekten yorulup ta annesine al beni kucağına diye sarıldığı, yalvardığı gibi.çığlık şiirinin ’’ç’’si kanca gibi boğazıma geçmiş halde yutkunarak yürüdüm mutfağımıza.harcanmış şiirimin ’’ah’’ı hep senin ayağına batardı..kızardın bana ......ulan bu kadar ’’ah’’ın ne işi vardı ortada!!!!...yine yürüdüğün yollara doğru yola çıktı bazıları:) ee yerine yetişmesi gereken ’’ah’’ları kimse tutamazdı.
fincanların arasından en kocamanını seçtim.ve çok kısaydı an kadar kısa..’’hayır’’dedim bundan sonra..hapsolmayacaksınız benim ruhumdaki çıkmazlara.umutsuz,mutsuz,boynu bükük şiirler yazmayacağım aslaaa..neşe içinde dökülü verdi etrafıma ağzımdan çıkan huzurlu kelimelerin harfleri..bir neşe bir telaşş..
ve bu sabah..sırtımı dayayıp uyuduğum duvar da sırtıma açtığın yaralarda şahit olsun! ben yeniden doğuyorum!!
YORUMLAR
''her şey düzensizleşme eğilimindedir,yalıtılmış her sistem dağılır;iç enerjisini tüketir. ölür.
yok oluş,çevreyle alış veriş sürdükçe,akış devam ettikçe engellenebilir.düzen kaosu kaos düzeni üretiyor.
varoluş,denge ve dengesizliğin,istikrar ve sağmanın,düzen ve düzensizliğin birliğidir.tam düzende tam düzensizlikte yokoloştur.''
''evrimleşme sürecinde doğanın dengesine uyum sağlayamayan fosiller yok olmaya mahkumdur''
bende diyorumki fiziki beden olarak tamamda ruh beden olduğmuzun da farkının ayırdna varıp ikisi arasındaki dengeyi kurabilmek.... ve en çok takdığım iç enerji !!! yazınız beni buralara sürükledi defterime notlar almıştım vakti zamanında yalın ve sade bir yazı gibi gözüksede felsefi derinlik içeriyor kutladım
yazılarınızda incinmişlik gözlüyorum da , böylesine güzel bir kızı kimse incitemez bence ; yapısından kaynaklanan duygusallık olsa gerek diyorum sonra ! Evet bencede doğmuşsunuz , üstelikte çok güzel doğmuşsunuz maşallah :) tbrkler yazınıza keyifle okudum