- 505 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZİMKİLER
Bizimkilerdizisi size neyi anımsatır?Bana evliliği anımsatıyor,ailemize katılan yeni bireyleri...lise hayatına yeni başlayan bir genç için kendisinden yaşça büyük iki kardeşinin aynı anda evlenmesi büyük bir gelişmedir ve ilk kez dayı olmanın verdiği heyecan.Bu heyecanı bana tekrar anımsatan ise 25 yıl sonra yeniden izlediğim bu dizinin müziği,en fazla beş kanalın olduğu yıllarda koltukların üstünde ahşap oymalı bol kıvrımlı eklemelerin olduğu,tek tük araba sahiplerinin yollardda kasılarak yürüdüğü hacı muratların genç olduğu yıllardı onlar,belki o günleri anımsatmak için yapılan dizilerde aynı tadı bulacağımızı umduğumuz anlar olmuştur,mesela atv de yayınlalanan doksanlar isimli diziye bir şans vermek istedim,ve tek bir sahne beni soğuttu,bu sahnede kahvede oturan insanlar var ve radyo açık "ajansı"dinlemekteler ve spiker sosyal demokrat halkçı partinin anayasa mahkemesine başvurduğunu anlatmakta,burda bir mesaj var bence,yirmibeş yıl önce de sol partiler bu yola başvururdu fikrinin oluşması için emek verilmiş bu dizide ve itiraf edeyim bana çok yapay geldi bu sahne,politikaya bulaşmadığı için mi "Bizimkiler"en azından on yıl ekrana kilitledi insanları,belki o yıllarda kanal sayısı azdı ama hala oynayan bir dizi ve ben hala ilk günkü gibi heyecanla o saati bekliyorum,belki kardeşlerimin evlendiği ,yeğenimin dünyaya geldiği ve ilk kez aşık olduğum yıllara geri dönmek için...Bu efsane dizide emeği geçen ve aramızdan ayrılan tüm oyunculara Allahtan rahmet dilerim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.