- 815 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MEKTUP VAR-2
Bugün saymayı bıraktım. Kaç gün geçti ayrılığın ardından? Bir hafta mı, bir ay mı, bir yıl mı, yoksa bir asır mı? Hasretlik ne kadar da zormuş. Sanki bir ateşten gömlek. Her şeye dayanılırmış da sensizliğe gelince: İmkansız!..
Sırt sırta verip birlikte çatışmış, birlikte direnmiştik. Eylemimiz modaya uymak değil onur savaşıydı…Gerekliydi de üstelik…Bizi böcek görenlere atmaca olduğumuzu gösterdik. Öyle değil mi? Hiçbir zaman akıntıya kürek çekmedik. Rüzgarı arkamıza asla almadık. Hep rüzgara karşı olduk. Biliyoruz ki bütün uçurtmalar rüzgara karşı oldukları için göklerde süzülürler…
Biz farklıydık be sevgili. Her şeyden önce kaprisli değildik. Paylaşımcıydık. Herkesin ellerinde bir araba parası kadar dokunmatik telefonlar gırla giderken, biz sadece alo diye tıngırdayan basit bir kutuyla idare ediyorduk ...
Felsefemiz; sınıfsız bir toplum ve insanlığın barış içinde mutlu olmasıydı.Bunun için sokaklarda dayak yemeyi bile göze almadık mı?
Senle her şey çok güzeldi sevgili. Güzeldi ne kelime! Muhteşemdi…
Senle olunca dünyayı tersine döndürecek kadar gözü kara hissediyordum kendimi.
Senle olunca bütün barikatları uzun atlayıcılar gibi tek tek zıplar, tomaların sularına kalkan olur, mermilerin çekirdeklerini havada yakalardım.
Ama şimdi?! Gazı yiyen, yerlerde sürüklenen hep ben. Sırtımdaki copların sayısını çoktan unuttum.
Buraları soracak olursan sevgili bıraktığın gibi. Tüketim çılgınlığı almış başını gidiyor. Hiç yerli araba göremiyorum. Sokaklar, araba çöplüğü gibi. Kalkındık mı, zengin mi olduk toplum olarak anlamış değilim.
Hicran yarası beni divana etti sevgili. Merak etme. Şimdiden tünel kazmaya başladım bile tırnaklarımla. Seni kurtaracağım o zindandan. Zindanı da yerle bir edip yerine kütüphane kuracağım ki; zindanların modern olmasıyla övünen siyasilere ders olsun.
Sen yokken hiçbir şeyin tadı tuzu kalmadı. Kendimi kırlara attım. Bir zamanlar saçlarına taç yaptığım papatyalardan fallar baktım bu kez. Seviyor mu, sevmiyor mu diye. Her defasında da seviyor çıktı…
Beni sevdiğin kadar eşit olsun diye ben de o kadar seni seviyorum…
Selamlar…