Harcanmış Geçmiş
Harcanmış bir geçmişe sahibim.Tüm hayal kırıklıklarımla büyüyorum.Duvarlara çarpa çarpa büyüyorum.acı veriyor kendime dönüşlerim.korkuyorum.geriye bakamıyorum.yaşayacak çok günüm olmasına rağmen neden kaybettiklerimle daha çok uğraşıyorum.gitti ve bitti.ne acı.benden vazgeçti.çok garip.anlatamıyorum.benden vazgeçti.belki haklı belki değil ama benden vazgeçti…
Vazgeçmek mi zor yoksa vazgeçilmek mi? Bilmiyorum…bilmekte istemiyorum.acı çekiyorum.onulmaz bir yara bu bendeki.hayat boyu taşımaya mecburum.Her şeyin bir bedeli var. sanırım onu ödüyorum ama benim hiç borcum bitmeyecek mi?Hep borçlu mu kalacağım hayata? Bıktım artık on iki taksitli borç ödemekten.kart limitini çoktan aştı hayat ama hala keseden yiyiyorum. ucu ucuna da olsa yaşamak istiyorum.tüm sıkıntılardan muaf olmak.kendimden ve sizden uzak yaşamak istiyorum.
Gitmek kolay belki.inan bana kalmak en zoru.ben yerimde kaldım bir adım atsam belki felaketim olacak.geri gidemiyorum acı veriyor ileri gidemiyorum korkuyorum.arafta kaldım yardım diliyorum cevapsız çağrılar geliyor.msj hakkım bitti.kontörüm yok.beş dakkam doldu.kendimle baş başayım artık.ne gelen var ne giden.maziye karıştım bende.
Saçmalıyorum ama hoşuma gidiyor.Hayat da saçmalığın ta kendisi değil mi?
Hala seviyorum umudum var.nefret ediyorum ama seviyorum.özlüyorum,kızıyorum,arıyorum ama yine de seviyorum umudum var.acı çekiyorum çünkü umdum var keşke olmasa...ne o ne de umudum.umut etmek istemiyorum.hiçbir şey istemiyorum.
biraz huzur… … … …
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.