- 3814 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İstanbul beni büyütüyor..sahte dost gülücükleri /sahte meslekler/sahte sahtekarlar
Bölüm:1 ...İnsana dairler yazı serisinden ..
Yaptığım fedakarlığın, sonuçlarının mutluluğa gittiğini görmem hoşuma gitti.Hoşuma gitmeyen bunca patırtının mimarı arsız kadının iş başında oluşu.Yeni dedikodusu doldurmaları sonucu bana gereksiz ve yersiz ve de haksız ,saldırttığı kimliklerin gidişi...Şimdi telefonları tüm edebiyat alemine bu konuyla ilgili.Yeni malzemeleri bayağı bol yani:)Gülmek mi lazım bu huylu huyundan vaz geçmezi deşifre etmek mi lazım burada bilemiyorum.Kendisini İstanbul edebiyat aleminden onlarca insan sildi zaten.Herkes ne meraklı ve sahtekar yalancı olduğunu biliyor.Bilmeyenler ise izlediğimizde bizim ilk günlerimizde ki gibi inanıp selam kelam diyorlar..
Halbuki yeni malzemesi olan bu yeni kimlikler her gün tel ile dünya aleme anlatılmakta.:)Yani malzeme bolcana?
......Geri dönüp baktığımda o adam bana özelden yazıyor ve benim için değerlisiniz şairem diyor ve hep iltifat edip asılıyor bırak o adamı diye kendini paralarken..! bir de bakıyorsunuz adam size saldırmış..Kadın onlara dost olmuş..Hele helede eleştirdiği kınadığı kadının sayfasında yağ yakmalarda bizim dedikoducu badi kadın....Bu insanların akılları gözleri kulakları yok mu .Bazen merak ediyorum?
---- Aaaa birde ne göreyim badimiz iş başı derken kendi kendine karar verip bana kimin yakışacağına ve o adamı üzerime gönderen bir başka şairemiz:)) o nu da silip atmışım:)) Amanda da aman ne şirin şeyler bunlar böyle ...Daha dün ahlak değerleri ile yargılayıp bilmem ne dediklerine bu gün merhabalar iltifatlar.:)) Gülüyorum artık ..Aklınızca kıskanacağımı ,canımın yanacağınımı düşünüyorsunuz varoşssallığınızla.(varoşsallığı beyin zeka varoşssalığı olarak vurguladım yaşam alanı değil)
Ayşeler ,dağ..lar bay ırlar ...:)) ya ne küçük onursuz davranışlar bunlar ve sizi sildim diye bunca düşüyorsunuz gözümden hala ...Hemen sizi eklesem yine yalakalanmanıza devamsınız ama Rabbim korusun benden ırak olunuz..
İstanbul alem bir yer....
Bir kimlik kalkıp size eğer o ortama gelirseniz huzursuzluk olur diyor ..Sen kimsin ve ya sana ne dendi ki böyle düşünüyorsun?Ben silip attığım insanlarla bana ne kadar ağır laf söz yalan iftira etseler de bir toplumda kavga etmem.Kısacası adam sandığım kimliklerin birer ıslıkla hareket eden piyon olmaları beni üzdü..Profesyonel bir yaklaşım olamayışı şair statüsünde bir kimliğin böyle davranışı abes ve yersiz.Yanlı bir tutum.
İsyanım ve gerçekleri anlatmam üzerine buyrun denilmesi ise ayrı ..Ben oraya gitse idim kendi kendine bana yazan güya yemek düzenleyicisi beyefendiyi es geçmezdim..!
Ah İstanbul bakalım daha neler olacak..
Yazı ve şiirimde sizleri bir cafe de bekliyorum dediğim bu iftracı bey ve diğerlerinden hala ses yok....
Ne o gerçekler sizi ürküttü mü..Halbuki ben buyrun yüzleşmeye diye yapmıştım davetimi..Ne dersiniz..Hükümet gib gündem değiştirmek mi işiniz...Son kez söylüyorum..Ardımdan konuşmayı kesin bekliyorum sizin yalanlarınızı yüzünüze vurmağa varmısınız?
Bakalım kaçınızın hayat akışı değişiyor....Sakladığınız ve saptırdığınız,gerçeklerinizle...
................................................................EMA
YORUMLAR
böyle sorunlar her yerde yasanıyor o tıpıtiplere ulu ortada cvp vereceksınkı haddını bılsın hadsızler nahoş davranışlarını gizli tutulduğu sürece deşifre olmadıkça bu gibi usupsuz davranışları daima yapacaklardır ..asla tavızım olmaz valı kaymam kım olursa olsun alır yer yıyeceği kelamı ..asla susarak ardı sıra serzenışle kımse üstüne almaz deşifre olmalı her kım hadsızlık yapıyorsa buna ızın vermek olmaz ..