BENİ DİNLE 3
Sana yazdıklarım mı değersiz? Seni dinlediğim şarkılar mı? Gözlerim mi değersiz olan?
Söylediklerim…
Hadi sana anlattıklarımın da değersiz olduğunu söyle. Söylesene!
…………..
Parçala beni, ez kalbimi. Bir şey olmaz merak etme! Kırılan şeyi birleştirip tekrar kıramazsın. Çok zaman geçti sanma. Hep bendesin sen, dün gibi yakınsın, yarın gibi içimde heyecanlı…
Değersiz olan gözyaşlarım, değersiz olan duygularım, değersiz olan sana bakışlarım, seni incitmemek için harcadığım davranışlarım, değersiz olan sana kıyamayışım…
Ben değersizim.
O zaman anlamsız olan kim?
O zaman anlamsız olan ne?
Tamam…
Baştan anlatıyorum her şeyi.
Ben sadece seni anlamak istiyorum. Seni bilmek. İnsanları anlayamıyorum. Daha hayattan ne isteyebilirsin ki? Her şeye sahipken tek bir eksiklik… Sana aşktan bahsetmedim hiç. Hiç birini sevdin mi peki? Yüreğinin aşkı tanımayacak kadar katı olduğunu biliyorum. Peki sevgi? Sevdin mi hiç beni? Heveslenmek… Hoşlanmak… Sana basit bir şey anlatmıyorum. Vazgeçmeyi düşünmüyorum. O kelimeyi tanımıyorum bile. Her gece yatağıma girdiğimde ayrı bir gülümsüyorum ayrı bir hüzünleniyorum. Çok saçma düşüncelerim belki de. Seni sevmekten vazgeçmiyorum ama sana ait şehirde de kalamıyorum. Dar geliyor sanki. Bunalıyorum. Dışarıya çıktım bugün. Yürüdüm. Rüzgârlıydı hava. Kulağımda kulaklık, aklımda hatıralar. Çok üzülmedim ama bu sefer. Birazda olsa dinginleştirdi rüzgâr beni. Sonra “yanımda olsaydı… “ dedim. Keşke…
Hasretim var mutluluklara… Umutlarım var… Değer verdiklerim var ve tek tek gidenlerim. Üzüldüğüm anılarım, hatırlamak istediklerim. Pek uzun değil aslında ama hep ordaymış gibi davrandıklarım, belki de bu yüzden kaybettiklerim.
Bu kadar çok acı çekmeye çektirmeye gerek var mı?...
Hiç dinlemediğim şarkılar dinliyorum. Başka yerlere bakıyorum. Yeni tanıştığım insanlarla muhattap oluyorum. Yeni düşünceler yaratıyorum kendime. Yeni uğraşlar ediniyorum.
Yürüyorum… Yürüyorum nereye gittiğimi bilmeden.
Ama hiç yorulmuyorum hiç…
Fark ettin mi bilmiyorum ama sana hitap edeceğim kelimeyi bulamadım. Nasıl hitap etmeliyim sana?...
Artık bunu duygularımda bulamıyor. Hislerim anlam vermiyor…
KÜBRA GÖK
YORUMLAR
Sevgili Kübra, kalemini takip etmek adına mutluyum canım.
Çok içten, içine çeken bir sesleniş yansımış satırlara. güzelliği de burada işte: Yalın ve katıksız olması. adımladığın yolda çok başarılı olacağına yürekten inanıyorum. Başarı zaten hedeflendiğin nokta değil mi...Eğer ki sevgi ile çıkılmışsa yola inanıyorum ki bu sana güzellik ve anlam olarak yansıyacaktır. Ve bu güzelliği duyumsamak öylesine mümkün ki...
En güzeli ne biliyor musun: İnanmak, inanmak ve bunu yansıtmak. Bu ışığı da gönül sayfanda öylesine net görüyorum ki...
güzel kalbinin ve kaleminin her daim sesine tanık olmak beni inanılmaz mutlu ediyor. Zira seçimler ve odaklandıkların bir o denli senden ve sana dair. Gerisi zaten bir şekilde gelecektir.
Yürekten kutluyorum ve tüm içtenliğimle.
En güzel dileklerim sana gelsin. Sevgiler....
Kübra.48
İnancımın hırsımla beraber geldiğini söylerler hep. Öylede zaten.
Yorumunuz çok güzeldi. Destekleyenlerin olması beni daha da mutlu ediyor. Özellikle anlayanlar...
:)
Çok teşekkür ederim.