- 1890 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SENSİZLİĞİN SESSİZ ÇIĞLIKLARI
SENSİZLİĞİN SESSİZ ÇIĞLIKLARI
Yine sensiz ve yine sessizdi odam. Karanlık kaplamıştı dört bir yanımı… yokluğunun feryadı,ihanetinin fırtınasıydı bu sessiz çığlık. O kadar yüksekti ki kopan fırtınaların sesi buna dayanmanın imkanı yoktu. Ama sadece ben duyabiliyor ben hissedebiliyordum bu çığlıkları. Ellerimle kulaklarımı sımsıkı kapatıyordum ki duymayayım hissetmeyeyim diye ama ne mümkünatı vardı ki duymamanın.Başka şeyler düşünmek istiyordum,konsantremi başka yönlere adapte etmek istiyordum ama yapamıyordum sevgili yapamıyordum. Her baktığım yerde sen vardın,her dokunduğum yerde tenin,aldığım nefesimde kokun vardı.
Boylu boyunca uzanmıştım yatağıma. Ellerimi bacaklarımın arasına sıkıştırmış çaresizliğimi düşünüyordum,beni düşürdüğün acınacak halimi. Ben ki seni koşulsuz seven insan,ben ki sana ve sevdana leke sürmeyen insan,ben ki seni kendinden bile fazla, ölesiye seven insan hak etmemişti bu kahbeliği.
Her aşkın,her sevdanın sonunda bir ayrılık vardır derlerdi de inanmazdım. Benim dünyamda ayrılıklara yer yoktu çünkü. Aşk layıkıyla yaşanmalıydı. Sen ayrılıkları da haklı çıkardın sevgili. Ümitlerimi aldın elimden,hayallerimi çaldın benden. Oysaki ben senin içinde olmadığın hiçbir hayal kurmamıştım ki.
Yoksun şimdi yanımda,gözlerin gözlerimde değil,ellerin ellerimde. Yüreğin yüreğimde değil,nefesin nefesim de. Yine koydun beni hasretlerde. Bilmez misin bu beden sana muhtaç,bilmez misin yüreğim yüreğine muhtaç.
Ah be sevgili neden yaşadık ki bütün bunları,neden yaşattın ki sanki. Ayrılık sevmeyenlere mahsustur hiç mi sevmemiştin beni. Madem sevmemiştin nedendi bunca ümitler he neden. Yıllarımı verdim sana ,çocukluğumu,gençliğimi verdim ,ömrümü verdim. Senden başkasına yarim demedim senden başkasına helalim demedim. Senden başkasını sevmedi gönlüm,senden başkasına bakmadı gözüm. Kalbim senin için atmadı mı? Gözlerim sevdan için ağlamadı mı? Bu gönül sana yanmadı mı?
Yangınlarda yüreğim,ciğerim yanıyor ciğerim. Değmez bu kadar sevme demişlerdi,umursamadım. Hak etmiyor seni,sevdanı dediler inanmadım. Sadece sevdim seni,çıkarsız sevdim,karşılıksız sevdim…Sen onları da haklı çıkardın sevgili. Seni savunacak hal bırakmadın bende. Bittim sevgili bittim. Damla damla eridim,söndüm gittim.
Aramayacağım artık seni,düşünmeyeceğim türkü gözlerini. Sileceğim ismini gönlümün tahtından ve bir daha asla yazmayacağım. Biliyorum kolay olmayacak ama çekeceğim bu ayrılığı yıl mı sürecek sanki. Sende düşünme,hatırlama beni. Çünkü öldürdün seni seveni. Ölmeden öldürdün,diri diri mezara gömdün. Allah’ın verdiği bu canı sen aldın. Bülbülün olup dalına konmuştum dikenini kalbime batırdın aldın canımı. Dedim ya sevgili bir daha asla anma adımı.
Ferit YILDIZ(03-09-2006)
YORUMLAR
ne saygı ne sevgi ne hürmet kaldı
vallahi dünyanın sonuna geldik
kaybeden bu güzel yürek değil buna inanın..
kaybedenler yansın...
"Yangınlarda yüreğim,ciğerim yanıyor ciğerim. Değmez bu kadar sevme demişlerdi,umursamadım. Hak etmiyor seni,sevdanı dediler inanmadım. Sadece sevdim seni,çıkarsız sevdim,karşılıksız sevdim…Sen onları da haklı çıkardın sevgili. Seni savunacak hal bırakmadın bende. Bittim sevgili bittim. Damla damla eridim,söndüm gittim. "
Tekrar elevlenmenizi dilerim. Değmeyen yürekler uğruna acı çekmeyiniz. Gömün kalbinize.