- 1028 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
CUMHURBAŞKANI SEÇMEK
Okuma- yazma bilmeyene Cumhurbaşkanını kendin seç demek!... inanamıyorum.
Memleketin her hâlinden ve geleceği tasarlamasından ne bilsin, geçiminden âciz vatandaş!.
Biz, kimi kandırıyoruz ki; meclisin 20 Milletvekili ile tavsiye edeceği adayı millete seçtirmek!. Ya tavsiye etmediği daha faydalı aday ne olacak?... Ben inanmıyorum... inanan varsa kendini kandırıyor!.
Her şey, dosdoğruluk üzerine hazırlanıyor... ya aksi olursa?. Devlet yönetmek oyuncak işi mi?.
Direksiyonu, her hâl ve durumda böyle başıboş bırakmak; korkarım, gelecekte tedâvisi imkânsız yaralar açar!.
Şunun şurasında, 10 Ağustos 2014’e kaç gün var rey vermeye, biribirileri ile aday bildirme işini geciktirme yarışına koyulmuşlar ne ayıp!.
Tavuk sarı mı, beyaz mı yumurtlayacak diye merak ettiriyorlar... DEVLET YÖNETECEK BU İNSAN, DEVLET!...Siz, Karamelâ oyunu oynuyorsunuz.
Doğrusunu; doğrayan bilir, yiyen değil.
Ne başınızı ağrıtayım, kalın sağlıcakla.
Allah’ım Yâ Rabbim ne günlere kaldık ya hu... tövbe Estağfurullah.
Hürmet ve Selâmımla...
kadiryeter Kadir Yeter
22 HAZÎRAN 2014 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/ yazı
YORUMLAR
Kaçmanın en güzel yolu bence gözleri kapatmak.1 aydır tv açmıyorum ,gazete okumuyorum.Dün tesadüfen tv de gördüm catı adayını.Sonra başladım hesaba
CHP+MHP=Ekmeleddin İhsanoğlu
Fetullah+CHP=Ekmeleddin İhsanoğlu
Darbeci Zihniyet+Derin Devlet=Ekmeleddin İhsanoğlu
Tusiat+Koc+Dogan Grubu=Ekmeleddin İhsanoğlu
İçerideki Paşalar+Kenan Evren=Ekmeleddin İhsanoğlu
Anlayacağınız toplamada, cıkartmada sonuc değişmiyor....Lakin bütün bunları bir araya getirsekte bir Recep Tayyip Erdoğan etmiyor :)
Saygılar
Derebey
Neredeyse yetmişyedi milyon Türkiye bir Recep etmiyor diyecekmişiniz gibi geliyor.