- 2117 Okunma
- 4 Yorum
- 5 Beğeni
... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
ni
sevgi dediğimiz o eşsiz duygu yazdırmış bu güzel yazıtnameyi ...... ince urganda dans gibidir gerçek sevgiler kaçan kovalanır sonsuz bade gibi sunarsan eger pondipleyip içerler yudum yudum olmalı sevginin tadı bilinmeli verdikçe isterler bir kerelik ikramlık değil yıllanmış şarap gibi sunumlar değerini sevgide kendin koy içip bitireceğim diye korkar olsunlar seviyorum her seyım onun önüne serdığin gün kaybettığin gün ilk gündür .......... ucuzluk değersızdır her şeyde bu böyledir ........ kaybetmek ıstemıyorsan yudum yudum sevgı ver ......
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
sen cansın da ondan ben ne yazsam sevmen denizcem:) var olasın...sevgimle...
deniz-ce
@deniz-ce
Yok yok
Sen harika yaziyosun da ondan
Israr ediyorum.
Sen de Cansın.
Sen harika yaziyosun da ondan
Israr ediyorum.
Sen de Cansın.
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
beğeniniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim,üçüncü paragrafı eksik eklediğimi farkettim ve tekrar ekledim, bilmenizi istedim...
emir___can
@emir---can
Sonra yanağımın çukurunda yatan bin yıllık bir keder gibi topladım gülüşlerimi gömdüm oraya...bir dilenci mahçupluğundaki yüzümü bohçaladım kaldırdım aynalar ardına...öldüm ama hep yeni doğmuş gibi yaşama tutundum bir hayat oyununda...sen diyorum sen sevgili bana hiç gelmemişsin ki nedir bu soluksuz koşma telaşın bilmediğin ıraklara...mutluluk bahçesinden güller derer gibi nedir bu olmayanı avuçlama hevesin eğer hiç koklamayacaksan...yorgun sinemde bir ceylan ürkekliği, öylece izliyorum seni bir buğulu camın ardında...ıslak, kırılgan, kaygan...tam da benim en korktuğum hali zeminin biraz kaypak, biraz da tehlikeli...yok, yok iyi bitecek bu netamali durum korkma! Ben zaten hiç üzülmedim ki...
Yukardaki kısımdan bahsediyorsunuz galiba. Okumuştum bu paragrafı da.
Yukardaki kısımdan bahsediyorsunuz galiba. Okumuştum bu paragrafı da.